17 Ocak 2021 Pazar

ADAM VE KIZ - DENİZ ERBULAK / 3. OKUMA



“... hayat bacaklarına bağlıydı ve ne varsa içinde bozuk, düzgün: getiriyordu yanında kız yürüdükçe.”

“Hayat, bilgisayar oyunlarından çok farklı diye iddia edenler, kendilerinin nasıl birer simülasyon canavarı olduklarının farkında değillerdi.”


Aslında söylemek istediğiim çok şey yok, ve zaten daha önce blogumda 2 defa yer buldu kitap. Kitabı 3. kez bloğuma koymamın nedeni malum, okudum ve burada bir kez daha olması gerektiği konusunda kendimle hemfikir oldum, bu kitaba olmasa bile ısrar ediyorum bu yazara bir fırsat verin, hayatınızda olması gerekenlerden biridir Deniz Erbulak, şahsen olmasa bile, satırları mutlaka dokunmalı size.

Okuyun, okutun dediklerimden...
Sevgiyle kalın, kitapla kalın, sağlıkla kalın ....
 

15 yorum:

  1. Deniz Erbulak hep aklımda ama bir türlü denk düşüp alamadım kitabını.

    YanıtlaSil
  2. Bir bu bir de Ernest Hemingway-İhtiyar Balıkçı. Bu iki okumadığım kitabı nedense beynimin içinde aynı yerde tutuyorum. Bu kitabın içeriğini bilmiyorum ama eminim çok farklıdır İhtiyar Balıkçı'dan. Belki de mavi olmaları ve aynı dönemde ikisine de çok denk gelmemden dolayıdır :/ Çözümleyemesem de tavsiye için teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beş Senede Devrialem,
      çok uzun zaman oldu Balıkçıyı okuyalı o kadar uzağımdaki şu an, benzerliklerine yorum yapabilmeyi bırak kapağının rengini bile hatırlamıyorum ama bir yerlerde bir şeyler kesişiyorsa vardır bir hassaslık o işte, umarım her ikisini de okur ve umarım her ikisinden de etkilenirsin :D

      Sil
  3. Yazarın kitabını hiç okumadım. Merak ettim, tavsiye için teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitapkesfi,
      benim blogda sıkça görülür :D hatta benim blogta görülmesi ile meşhur olacaktır yakında :D

      Sil
  4. Hiç Deniz Erbulak kitabı okumadım. Bu samimi satırları gördükten sonra okuyacağım sanırım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun şarkısı,
      çok kaliteli bir yazar, hangi kitabını önersem bilmiyorum ama mutlaka 1'den fazla kez okunması gereken bir kalem. yorum beklerim :D

      Sil
  5. Okumadım bu kitabı. Bir ara Deniz7le liste hazırlayıp kitap alışverişi yapacağız. Bunu da ekleyelim o zaman

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Adadenizi,
      yorum beklerim ama :D keyfi bol olsun

      Sil
  6. Adını duydugum ancak okumak nasıp olmayan yazarlardan. Bu ısrarın sonrası şans verılmelı gıbıme geldı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CAhil Okur,
      bu kitap biraz bana özel ama diğer kitaplarına da bir göz atın diyebiliyorum gönül rahatlığı ile mutlaka sizi çekecek bir tür ve kitabı mevcuttur.

      Sil
  7. Yazarı duyduğum an aklıma sen geliyorsun Eylem. Mutlaka okuyacağım, okurken seni anarak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere,
      değil mi ya bildiğin bütünleştim yazarla, aşığım kalemine elimde değil :D

      Sil
  8. Yazarla ilgili hiçbir fikrim yoktu. Kısa zaman içerisinde yazar ve kitapları hakkında araştırma yapacağım.

    YanıtlaSil