8 Eylül 2020 Salı

SELAM



Selam size de, 

en mavisinden gözler

toplanmamış masalar

harfleri düşmüş bilgisayar

bitirilmemiş makaleler

yarım kalmış kahveler

çalışılmamış dersler

sürülmemiş ojeler

yarım kalmış kitaplar

bitmemiş diziler

aylardır uğranmamiş blog

cevapsız kalmış yorumlar

hiç gidilememiş okullar

taşınmamış evler

cevap gelmeyen başvurular

kararsızlıklar, belirsizler...

Haydi be Eylül,


bir gayretle gel....bir gayrete gel...

Umudum yok koşmaya, 

tut elimden, 

adım atsak yeter...






16 yorum:

  1. bir adın bir adım daha yavaştan alıştıra alıştıra adımları hızlanalım :)

    YanıtlaSil
  2. Aleyküm selam:)
    Hayat savuruyor, hafiften essse bile.

    YanıtlaSil
  3. Rabbim güzel gönlüne göre versin ğnşllh🤲🤲🤲Eylüle bağladık umutları,dilekleri ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su'nun Harikalar Diyarı,
      Eylüller de geldi geçti, boşa çıktı umutlarımız Cano...

      Sil
  4. Bu da çok güzel bir adımm !! Kalbinden geçen ne varsa hepsiyle yepyeni bir başlangıcın olsun 🙏🏼🥰💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. funda dene,
      sağlık olsun, sağlıkla olsun inş hepimize...

      Sil
  5. Haydi hep beraber el ele tutuşup mutlu adımlar atalım gayretle 😊❤

    YanıtlaSil
  6. Öyle bir ilkyaz ol ki korkut yaprakları,
    Öyle bir son yaz ol ki tut yaprakları,
    Sararıp dökülürken güz rüzgarlarında
    Ardında savrulsunlar, unut yaprakları.
    Sevinçlerinde onlar vardı, hüzünlerinde onlar
    Seninle yeşerdiler, seninle soldular..
    Olsunlar senden sonra da umut yaprakları.
    Özdemir Asaf
    Öpüyorum kocaman seni :)

    YanıtlaSil
  7. Eylül güzel başlangıçların ayıdır. Sana da güzellikler getireceğine eminim. İyi haberlerini bekliyoruz. Sevgiler :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule Uzundere,
      ah be güzelim iyiyim aslında demek istiyorum çünkü bütün fiziksel aktiviteleri yerine getiriyorum ama yürek yangın yeri... hala...bunca zaman sonra bile...

      Sil
  8. Eylül en sevdiğim aydır. Geldiğini fark etmeden bitmek üzere .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger,
      ben de çok severdim, severim, seveceğim...

      Sil