18 Kasım 2020 Çarşamba

For english 3


Bu kitap oldukça basit yazılmış, başlangıç seviyesinde bile anlaşılabilir olduğunu düşünüyorum . Ayrıca A. J. Hoge' un podcastları da mevcut nette, İngilizce öğretmekten ziyade kişisel nasıl gelişebilirizden  bahsediyor, ben seviyor ve ara ara da dinliyorum. Şiddetle tavsiye etmek dil öğrenme kısmında riskli ama bence önerdiği yöntem mantıklı :) 


Efenim bir LGTB hikayesi, bilmiyorum O'nun kurduğu cümlelerin bir tuhaf oluşu mu, benim kelime hazinemin kıtlığı mı sebep ama milletin ayılıp bayıldığı kadar ayılamadım belki bayılma kısmı düşünülebilir :( tamam bu kısım için özür dilerim. Bazen böylesi espriymişsel gerzeklikler yapabiliyorum :) İngilizce de olsa Türkçe de olsa okumalarıma dönmek istiyorum artık, o sebepten de blogda taslak olarak kalmış postları girmeye devam ediyorum. Sizleri de özlemişim ne yalan söyleyeyim. 

Sanırım bugüne kadar en hızlı okuduğum kitap. Ya kelimeler çok temeldi ya da ben birazcık kelimelerimi iyileştirdim. 
Goodreads'da 3 yıldız sırf hızlı okuyabildiğimden,
 yoksa hikayenin kahramanlarının ailevi bağlantıları ve ne yazık ki neden ve nasıl olunduğu anlaşılamayan, o ansızın hissedilebilinen sevme hali pek inandırıcı değildi. 



2 yorum: