16 Ocak 2020 Perşembe

ALDATMA LİSANSI - R. J. ROBB

 1. Baskı 2019
176 sayfa


"Bir insanın en iyi psikoloğu en yakın arkadaşıdır. "


Bildiğiniz üzere kitap hediye geldi, yine bir önceki postta gördüğünüz üzere hediye gelen kitapları okuduktan sonra sizlere hediye ediyorum. Tabii gönderilecek kitaplar bir miktar birikti o sebepten bu yıl bu kitaplardan okuyup, göndermek istiyorum . Yani bu yıl pek çekilişli bir yıl olacak zannımca, hepinize şimdiden bol şans dilerim.

Neyse gelelim kitabımıza, açıkçası kitabın ismiyle müsemma bir konusu var. Yazarın ilk kitabı olduğunu düşündürecek bazı acemilikler de anlatımda göze çarpmakta.

Aslında konu iyi fakat sayfa sayısı baz alındığında çok fazla olaya girildiğini fakat bu olayları derinleştirme şansı bulunamadığını düşündürttü bana. Bu açıdan bakarak keşke ya sayfa sayısı arttırılıp olaylar derinleştirilebilse ya da bu kadar çok olaya girilmese diye düşünüyorum.

Son zamanlarda okuduğum yeni basım kitaplarda bu sorunu sıklıkla da gözlemliyorum ne yazık ki. 

Neyse yine de enteresan bir hikaye, okumak biraz tercih meselesi olsa da.


6 yorum:

  1. Güzel bir inceleme olmuş, teşekkürler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajlıyorum,
      ben teşekkür ederim yorumsuz bırakmadığın için.

      Sil
  2. Bu tarz o kadar çok kitap var ki hangisini okuyacağımızı şaşırdık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda’nın kitaplığı,
      ben de sanırım gönderilmese pek elimin gitmeyeceğini düşündüm ama çerez bağlamında ele alınırsa belki, neden olmasın.

      Sil
  3. Kurguda eksiklik olunca konu havada kalınca kitap bitse bile ben de bir süre boşluğa düşüyorum.

    YanıtlaSil