7 Mart 2021 Pazar

HENÜZ BİTİRİLEMEMİŞ / YARIM KALMIŞ SERİLER



GERİ DÖNÜŞ


GÜÇ


Armentrout'un Titan serisinin ilk iki kitabı, tanrılar, mitolojik öğeler, olağanüstü olaylar, +16 sahneler, yani ne ararsanız mevcut. Açık konuşmak gerekirse daha önceki Armentrout serilerini daha çok sevmiştim, bu serinin yine bu iki kitabını okumuş olmakla beraber 3. kitabına henüz başlamaya hazır değilim. 

ROOMING TOGETHER  - QUINN WARD

The Boys of Talbert Hall serisinin ilk kitabıdır, ingilizce olarak okunmuştur fakat her ne kadar LGTB hikayelerini seviyorsam da Dady-Little kısmına hiç aşina değildim ve açıkçası oldukça da şaşırdım, demek böyle tercihler de varmış. Daha neler göreceğiz a dostlar :D Neyse aslında sırf yazarın kelime kullanımlarını sevdiğim için belki 2. sini de okurum, inş, amin :) 
Bazı kalıpları o kadar sık kullanıyor ki mecburen öğreniyorsunuz :) Ve ben seviyorum bu her kitapta farklı tekrarı olan kalıpları, çünkü enjekte ediyor yazar bunları okura, hani İngilizce derslerinde yeni öğrenilen kelimeler 10'ar defa yazılmak sureti ile nakşedilir ya tam olarak onun gibi :)




 GEÇMİŞTEN GELEN MUTLULUK 
The Rules of Scoundrels serisinin 2. kitabı, her ne kadar 1831'de geçiyormuş gibi tarih verilse de neredeyse modern romanslara taş çıkartacak detaylar ile süslüyor hikayeyi yine yazarımız ve yine bir tarih hocası önermemek için direniyorum kendisine :D 3. kitabı İngilizce olarak devam edeceğim ama zaman konusu sıkıntı olabilir.


THARNTYPE STORY 1

Tharn Type Story 'nin 1. kitabı, yine Boys Love, ve önce dizilerini izlemiş ve adeta bağımlıları olmuş biri olarak kitaplarını okumamak çok zordu benim için. İlk kitabın dizi ile bir hayli benzer olması ekstra şaşırttı ayrıca, dizi = kitap kombinasyonlarının bu kadar bire bir götürülmesi pek ender rastlanır. 2. kitabı Mart ayında okunacaklarım arasında ama bilemiyorum ki Altan, inş diyelim.




14 yorum:

  1. Hiç haberim.olmayan sanırım biraz genç seriler :))))

    YanıtlaSil
  2. Hiç bilmediğim seriler.

    YanıtlaSil
  3. armentrout serilerini okuycam işallah ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      yav ben seni bildim bileli hep niyetlisin bu yazar için dee :) hadi bakam inş :D

      Sil
  4. Sarah'ın kitaplarını okumayı düşünüyorum. Eğlenceli oluyorlar :-)

    YanıtlaSil
  5. Titan'ın ilk 3 kitabını okudum ama 4'üncünün o fiyatı hak etmediğini düşündüğüm için ben de devam edemeyeceğim sanırım :( Ben de genelde Jennifer'ın dilini basit ve eğlenceli buluyorum <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nora,
      işte aslında bence de basit ve eğlenceli bir dili var da sanki bazı seriler sırf seri olsunlar diye bir araya getirilmiş bir şey anlatmaktan uzak yazılardan oluşuyor sanki :D

      Sil
  6. Sarah historical yazıyorum dese de hiç alakası yok. Hele bu seriden sonra gelen diğer serilerde kantarın topuzunu iyice kaçırıyor. Ayrıca bütün kadın karakterlerini aptalca yazan tek yazar kendisi bence Bu yüzden dilini ve karakterlerini hiç sevmem :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belle'nin Kütüphanesi,
      off , aslında aptal kadın kahramanlar çok alışılmadık değil, Garwood da bir miktar aptallaştırılmış gizli zeki gibi bir takım bireyler yazıyor ama ne bileyim bir esprisi falan oluyor, bu bildiğin en dahi kızı bile cehaletin premsesi yapmış :((

      Sil