23 Eylül 2019 Pazartesi

HİÇ KİMSE- MİNE G. KIRIKKANAT

1. Basım nisan 2016
3.Basım mayıs 2016
188 Sayfa 

"Caniler yumurtaydı önce, kurbanlar yumurta.
Dünyadaki yaşam, yumurtadan çıkan canlıların birbirlerini yemesi üzerine kurulmuştu. "
 *******
2013 'te Paris'te 3 pkk militanı kadının öldürülmesi gerçeği üzerine olayın kurgulanmış olabilirliği.  

Kırıkkanat kalemi sevdiğim bir yazar;
 akıcı, kolay okunan ve gündem içeren yazıları bana -bazen kurgusu fazlaca gelse de - okurken farklı bakış açıları kazandırıyor.  

Gerçek bir olayın üzrine kurgulanan bu kitap ta macera seviyorsanız okunabilecek kıvamda.

Tabii ki illâ okuyun, mutlaka okuyun diyemeyeceklerim arasında.  

Bu kitabı olmasa da bir Kırıkkanat kitabı mutlaka okuyun ama bence iyi bir kalemi var. Her kitabı aynı kalitede olmasa da...

Kitapla, sevgiyle...


18 yorum:

  1. ivit kendisi de tatliş birine benziyooo :)

    YanıtlaSil
  2. Macera okumayı severim bu yüzden bir bakacağım

    YanıtlaSil
  3. Henüz okumadığım ama merak ettiğim yazarlardan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emine Öztürk,
      ilginç kalem, bilmem sever misiniz?

      Sil
  4. Listeme aldım yazarı. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beydanın kitaplığı,
      ben teşekkür ederim :D

      Sil
  5. Listeme aylar önce yazdığım fakat bir türlü okuyamadığım bir kitap. Yazınızı görünce hatırlamış oldum. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. pas geçeyim ben bunu..:)

    YanıtlaSil
  7. Yazardan henüz hiç bir kitap okumadım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitaplara kaçanlar,
      bir gün belki siz de tanışırsınız ;)

      Sil
  8. okumak istediğim bir yazar, teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. istanbulacilelektrikçisi,
      inş bir gün fırsat bulursunuz.

      Sil
  9. Mine Kırıkkanat i severim okumak isterim kitabı 😊

    YanıtlaSil