28 Ağustos 2019 Çarşamba

KEŞF-İ BLOGGER ETKİNLİĞİ


Bir kısım canım arkadaşlarımız, blog alemindeki durgunluğa bir dur demek için düzenlemişler etkinliği, hemen iştirak edelim . Bizde hoş oluyor, gelene hoş geldin demek, iade-i ziyarete gitmek. Katılanların isimleri eklenecek, ben de varım diyorsanız bu blog dünyasında lütfen yazın, bu post güncellenecektir. Bazı arkadaşlarımızın profil isimlerinden bloglarına ulaşamamaktayım, lütfen bağlantılarınızı kontrol edin.

Aşağıda bu etkinliği başlatan arkadaşların linklerini bulacaksınız.
Ve bu postta ben de varım diyenler, blog aleminde yıllanmışlar, yeni başlamışlar, geçerken uğramışlar lütfen yazınız ve sevgili blogger arkadaşlarım  da ben buradayım diyen arkadaşların bloglarına bir misafir olur, bir selam verirseniz bu etkinlik tadından yenmez. Sevgiyle...

https://edischar.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html

https://akkurttaha.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html

https://sadevederin.blogspot.com/2019/08/kesf-i-blogger-etkinligi.html

cahilokur.blogspot.com 

kitapsayfalarii.blogspot.com

semsiyeninaltindakikiz.blogspot.com

bloggerajandasi.blogspot.com

https://fairytaleess.blogspot.com/

gizlipencere06.blogspot.com

bilgininpenceresi.blogspot.com

buyuklutuf.blogspot.com

gunesebakarken.blogspot.com

tarifdunyam.blogspot.com

mavigokyuzununelleri.blogspot.com

guzellikalgisi.blogspot.com

nurruyakara.blogspot.com

aranizdanbirilehayatadair.blogspot.com

burasihayalkahvesi.blogspot.com

geceblg.blogspot.com

sevdadanyazilar.blogspot.com

benimisimdikis.blogspot.com





25 yorum:

  1. Kitap Eylemi, etkinliğe katıldığın için çok teşekkür ederim :) seni de listenize alıyorum hemen <3

    YanıtlaSil
  2. bu tip etkinlikler oldukça faydalı ve aktif olan arkadaşları bulmak adına güzel oluyor

    YanıtlaSil
  3. Bloglar sanırım internetteki en derin platformlardan bir, en azından yazı karakteri siniri yok :) istediğimiz uzunlukta yazabiliyoruz. Ben çok aktif olamıyorum ama hala pes etmedim ve blogda kalmaya devam ediyorum. Bakalım burdan hangi sayfalar açılacak bana.

    YanıtlaSil
  4. Guzel bir etkinlik ben de katıldım
    Guzellikalgisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Blogların durgunlaştığı yaz aylarında tam da yapılması gereken etkinlik. Artık daha çok yazı yazılsın :-)

    YanıtlaSil
  6. Paylaştığınız için teşekkürler, elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  7. Bizde iade-i ziyaretimizi gerçekleştirip izlemeye alalım o zaman :)

    YanıtlaSil
  8. hadii yenilere üye ol bi dolu yeni arkadaş var yaaa renklensin burasııı hihihi :)

    YanıtlaSil
  9. harika bir etkinlik, görsele de bayıldım yalnız..:)

    YanıtlaSil
  10. çok iyi oldu bu etkinlik, bir sürü güzel blogdan haberdar olduk

    YanıtlaSil
  11. Merhaba bu bir otomatik mesajdır :P Eğer sizin için çok uğraş olmazsa listenin son halini blogumdaki gibi güncellerseniz kalıcı olmasını sağlayabiliriz. Ayrıca listedeki herkesi takip ederek bu etkinliğin amacını sağlamış oluruz. Duyuru buraya kadardı, vakit ayırdığınız için şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  12. çok eylem ci oldun seeen hihihi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      valla değil mi :) ama bu tür hareketleri seviyorum biliyorsun :D

      Sil
  13. Merhaba demeye geldim ve takibe aldım bende :)

    YanıtlaSil
  14. Selaaam! Ben de etkinlikten geliyorum, sizi takibe aldım benim bloğuma da beklerimm ;)

    YanıtlaSil
  15. Merhaba, çok güzel bir etkinlik olmuş bu. Yeni bloglar keşfetmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mor Düşler Kitaplığı,
      değil mi hepimiz yenilerimizi bulduk :D

      Sil
  16. Takipteyim hocam sizi. Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gizli pencere06,
      hoş geldiniz, gelirim seve seve:)

      Sil
  17. Ziyaret için çok teşekkür ederim. Ben de takipteyim 😊🤚

    YanıtlaSil
  18. Bu Diyar Başka Diyar,
    hoş geldiniz, gelirim tabii :D

    YanıtlaSil