27 Haziran 2019 Perşembe

UNUTMA BENİ - HOLLY JACOBS

1. Basım 2016
272 sayfa

"Kendine bir yol çiz ama yön değiştirmekten de korkma."

Kitabı okuyalı kaç zaman oldu kim bilir, benim bilmediğime bakılırsa oldukça uzun olmuş orası kesin!

Kitabı yine bir "sınavlardan başka bir şey görmüyor gözüm" döneminde, farklı yaşamlar vardır bu dünyada belki de, diyerek elime aldım.

Ne bekliyorum kitaptan; aşk, meşk, hızlı okunsun, akılda çok kalmasın, kafamı da ders transından bir miktar çıkarsın.

Peki ne kalıyor kitaptan her sayfayı çevirdiğimde aklımda; milyonlarca düşünce. Öyle müthiş bir anlatım gücü, harika bir ifade tarzı ya da şahane bir edebi birikim değil bunları yazarken kastım, ama insan hayatına dair düşündürücü satırlar olduğu kesin.

Evet çok fazla tesadüfi ve pozitif bir sonu olabilir ama yine de bu blogda tek başına post olmayı hak edenlerden biri olduğunu düşünüyorum.

Şans verilebilir, neden olmasın!

6 yorum:

  1. Hımmm şans verilebilir ama çok iyi enerji de alamadım sanki :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arsel'in Okyanusu,
      tamamen zamansal bir kitap olabilir, elektrik alamıyorsanız olmaz o iş tabii, bir çay için belki şans verilebilirse de :D

      Sil
  2. Okumak isterim bunu Eylem'ciğim, bu arada kitabın kapak tasarımı, o mavi renk, çiçekler bayıldım, bayıldım, kitapların içeriği kadar kapağı ve ismine de çok önem veriyorum.
    Çok teşekkürler yine:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      unutma beni, çiçek olarak ta isim olarak ta etkili bence, iz bırakan cinsten, kapak olarak ta güzel olmuş dediğin gibi :D

      Sil
  3. Ben de sevmiştim hala kitabın içeriğini hatırlıyorum, kalıcı olmuş :D

    YanıtlaSil