2 Haziran 2019 Pazar

EYLEMLERİM - DURUM GÜNCELLEMESİ


Öncelikle bu güzel kitapları gönderen Yeditepe Üniversitesi Yayınevi ve İstek Yayınları'na  teşekkür ediyorum. En yakın zamanda blogumda her birinin ayrı ayrı yorumlarını okuyacak ve içinizden şanslı olanlara da her birini hediye edeceğim. Kitaplar için;
 yoğunluğum hasebiyle maillerine geç cevap verdiğim (sınavlarımın gerçekten çok yoğun olduğu 2 haftaydı), halde  anlayış, nezaket ve kibarlığı asla elden bırakmayan Serkan Bey'e ayrıca teşekkür etmeyi bir borç telakki ediyorum. Gerçekten çok çok teşekkürler.

Sevgili arkadaşlarım son 1 senedir farkındayım, istediğim kadar kitap okuyamadığım gibi bloğuma da post giremiyorum. Blogu her ne kadar kendime arşiv olarak kullanıyorsam da sizlerin yorumları ile daha verimli okumalar yapıp, yeni kitaplar/yazarlar tanıyor ve kitaplar üzerine konuşabilmekten mutlu oluyorum. Hepinize teşekkür ediyorum, dostluğunuzun ve yol arkadaşlığınızın devamını diliyorum. 

Şimdi gelelim bu bir yıla, 4 yıl önce "madem bu kadar çok kitap okuyorum hakkını da vereyim ve ne okuduğum hakkında fikir sahibi olayım" diyerek Türk Dili ve Edebiyatı bölümüne başladım, sonra sonra edebiyat okumanın ne kadar keyifli (bir o kadar da zor) olduğunu fark edip işi bir tık ileri götürüp Marmara Üniversitesi'nin Pedagojik Formasyon  programına katıldım. Tabii önce anne, sonra eş, sonra ev hanımı olunca, edebiyat dersleri bu yıla kadar amatörce de olsa sürdürülebildi fakat  bir de Marmara Üniversitesinin kampüsü Göztepe'de olunca işler benim açımdan ciddi şekilde zorlaştı. Bütün bunları topladığımda ve tam şu anda yine de iyi iş çıkardığımı söyleyebilirim, bugün Formasyon'un son dersinin de notu açıklandı ve inanılmaz bir rahatlama hasıl oldu bende (evet daha edebiyat derslerim belli değil ama umuyorum bu yıl onun da diplomasını alacağım).

İşte bütün bu yoğunluk doğrultusunda sizlerin postlarınızı okuyamama ve yorum yapamamam ile başlayan sosyal medya pasifliğim, instagram,  facebook ve son olarak ta twitter hesabımı askıya almamla devam etti, şimdi yavaştan bir buçuk yıl sonra instagram'a dönüş yapmaya çalışıyorum, takip etmek isterseniz hesabım;

Kitap okumaktan bu yoğunlukta bile asla vazgeçmedim, evet istediğim kalite ve sıklıkta değildi belki ama asla hiç kıvamına gelmedi.

Şimdi en azından bir süre, tekrar eski sıklığında paylaşımlarımla geri döneceğimi umut ediyorum.

Bu kadar uzun bir yazıyı buraya kadar okumuşsanız ayrıca teşekkür ediyor, yorumlarınızı bekliyorum.

İyi tatiller, iyi bayramlar dilerim.

Keyifli okumalarınız olsun, sevgiyle...
                        
                             Eylem.



36 yorum:

  1. Ne güzel bir yoğunlukmuş, kutlarım. İyi okumalar, iyi bayramlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gül Akça,
      teşekkür ederim Gül Hanım, telaşlı ama verimli bir yıl oldu benim için diye düşünüyorum .:) sevgiler, iyi bayramlar...

      Sil
  2. Bundan sonra kimse tutamaz seni. İyi bayramlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah Özer,
      nerede ? :D sana da iyi bayramlar :)

      Sil
  3. Hoşgeldin Eylem sen bitirdin okulu ben yeni başlıyorum seneye de benimki biter inşalaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kelebenk,
      nereye başlıyon gıı, sen zaten sosyoloji başlamadın mıydı?

      Sil
  4. Canım ya tebrik ediyorum seni.Bunların üzerine bi de kpss ve atanma ekle tam olsun ki sen yaparsın :) İnstagrama döndüğüne de çook sevindim ki :) Hala daha buluşamadık o ayrı :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Su'nun Harikalar Diyarı,
      sanırım kpss kısmı olabilir fakat ataması zor be cancağızım :D hala buluşamadık ama ben artık her daim müsaitim ne zaman istersen bir mesajın yeter:D

      Sil
  5. İyi okumalar 😊 iyi bayramlar dilerim 😊

    YanıtlaSil
  6. GÜZEL İŞ ÇIKARMIŞSINIZ BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. EĞİTİM PINARI,
      Çok teşekkür ederim. İnş diyelim...

      Sil
  7. Merhaba bloğunuzu yeni keşfettim ve takibe aldım. Başarılarınızın devamını dilerim .İyi bayramlar ve İyi tatiller.
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharın mutfak sırları,
      hoş geldiniz blog alemine, daim olsun, gelirim keyifle...

      Sil
  8. Öncelikle güzel çalışmalarınız için sizi tebrik ediyorum. Yazmış olduğum kitabımı ücretsiz paylaştığım bloğumdan kitap severleri haberdar etmek istedim. İyi çalışmalar dilerim.

    https://birekitap.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birekitap,
      hayırlı, bol okurlu olsun, gelirim tabii, keyifle..

      Sil
  9. Azminize hayranım. AÖF e aynı dönem başlamıştık iki yıllık bölümü hemen bitirmem gerekirken son dönemi bıraktım. Siz benim üstüme bir de formasyon almışsınız.
    Kitap okumak dediğiniz ev ödevi gibi süresi olmaz. İçinizden geldiği gibi okuyun, keyifle kalın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger,
      zaten içimden gelmese bu kadar kitap okuyamam, hep söylüyorum kitap okumak nefes almak gibi benim için, biraz sekteye uğrasa tıkanıyorum sanki...

      Sil
  10. Diplomalar hayırlı uğurlu olsun. Nice başarılar, nice keyifli okumalar diliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Klio'nun şarkısı,
      çok teşekkür ederim, diploma kısmı teferruat aslında, bir şey öğrenmeden gün geçmesin maksat, sevgiyle...

      Sil
  11. Diplomaları ve kepleri duvara asalım bence :D Yan odadan selamlar :D

    YanıtlaSil
  12. İyi tatiller, iyi bayramlar... Ya gerçekten ne mutlu size, ne kadar güzel şeyler başarmışsınız. Umarım bj başarılarınız, mutluluklarınız daim olur. 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. As. Ya,
      bir iş başarmış olmak değil de bitirmiş olabilmek işin özü aslında, bir günümün dahi bir şey öğrenmeden geçmediğinin bir nevi kanıtı gibi bir şey :D

      Sil
  13. Yoğunluğunuzu bahane edip kitap okumaktan, kitaplar hakkında yazmaktan vazgeçmiyorsunuz.
    Tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplara Kaçanlar,
      kitap okumak nefes almak gibi bir şey bence, o olmazsa yaşam olmazmış gibi:) teşekkürler...

      Sil
  14. aferiiiim sanaaa. peki şimdiiii bu eğitimini kullanabileceğin bir iş bulcan mı artııık :) çalışıp öğret yaniii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      yav çalışalım çalışalım da nerede deepçim, 4 senedir istanbulda'yım, bir el atsan benim iş olaylarına :D şaka bir yana keşke ama ...

      Sil
  15. Gönülden tebrik ediyorum seni Eylem. Ben Türkçe öğretmeni olmama rağmen edebiyat okumak zormuş deyip bölümü bıraktım ama sen daha fazlasını yapmışsın. Başarılarının devamını diliyorum. Belki meslektaş oluruz :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      inş diyelim canım, gerçi edebiyatın pek ataması yok ama keşke :D

      Sil
  16. Tebrikler, yoğunluğunun karşılığını alacaksındır. Kitap tavsiye ve yorumlarını heeyecanla bekliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rafaelaybuke,
      inş diyelim, her zaman buradayım :D her zaman beklerim :)

      Sil
  17. Azmin elinden bir şey kurtulmaz, tebrik ediyorum. Çok okuyanlar genellikle iyi yazarlar, belki bir gün senin romanlarını okuruz. Neden olmasın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      yazmak isterdim, ama bazen yapamadıklarımız yerine yapabildklerimizle yetinmek zorunda kalırız, okumak yapılabilir bir şey şu anda yaşadığım koşullarda, yazmak olası değil ne yazık ki :D Ama dediğin gibi bir gün neden olmasın...

      Sil
  18. Tebrikler canim. Ben de dağildim bu ara yrni yeni bloglari gezebiliyorum 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      hepimiz ayrı yollarda koşuşturuyoruz, çok doğal arada dağılmalarımız, yeniden toparlayabiliyorsak ne mutlu, yoğunluk koşturuken sevdiğim ama durduğum zaman yaşadığım bocalamadan tükendiğim zamanlardayım, umarım toplarım yine, yeniden...

      Sil