19 Haziran 2019 Çarşamba

ÇEKİLİŞ - CİNGÖZ BALIK

1. Baskı 2019
46 Sayfa

"Küçük balıklar, hatta büyük balıklar için tehlike yalnız denizdekiler değildi. Bir de yukarıda insanlar vardı."

İstek yayınevi ve İstekle.com'un göndermiş olduğu kitaplardan biriydi Cingöz Balık. İçinde birbirinden güzel 6 hikaye var, en çok Kuş Cenneti'nin Kurtuluşu adlı hikayeyi beğendim.

 Çocuk kitapları dikkatle okunduğunda büyükler için de inanılmaz dersler barındırır, işte onlardan biri.

Ben okudum, siz de okuyun isterim.

 Bunun için tek yapmanız gereken bu postun altına yorum yapmak. Blogumu takip etmeniz önemli değil, yorum yapan her kişi katılıma hak kazanacak.

Son katılım:29 Haziran 2019
Saat 12.00
Ödeme alıcıya ait olacaktır.



13 yorum:

  1. Çoktandır çocuk kitabı okumadım, deneyeyim şansımı :)

    YanıtlaSil
  2. 4 çocuklu bir anne olarak cok fonksyonlu bu kıtabı merak ettım. Ailece okuyabılecegımız bır kıtapmıs. Ben de cekılıse kaktılıyım ;)

    YanıtlaSil
  3. Bir yanım çocuk kalmış olmalı, her zaman masalları sevmişimdir. En son ramazanda kitap fuarına gittiğimde bir masal kitabından ufak bir parça okuyup kitabı almamıştım :) Okuyanlara abes gelebilir ama bu şekilde okumakta bazen heyecanlı oluyor. masalın tadı oradan çıkıyor. Son bir cümle bu yaşıma rağmen hala animasyon filmleri severek izliyorum :)

    YanıtlaSil
  4. Ben sırf hiç olmayan şansım adına başvurayım :)

    YanıtlaSil
  5. Çok severim çocuk kitaplarını. Ben de katılıyorum.:)

    YanıtlaSil
  6. İstek yayınları çocuk kitaplarında %50 indirim varmış. www.istekle.com dan inceleyebilirsniz isterseniz.

    YanıtlaSil
  7. Çocuk kitaplarını çok severim.Bende katiliyorum🙋‍♀️

    YanıtlaSil
  8. Uzun süredir çekilişe katılmıyorum,çocuk kitapları kesinlikle perspektif katar.Herkese de başarılar :)

    YanıtlaSil
  9. oğlumla ortak kitaplığımız için şansımı deneyeyim..

    YanıtlaSil
  10. OKUMAK LAZIM, HİKAYELERİ SEVERİM.

    YanıtlaSil
  11. Öğrencilerime okurum kazanırsam. Katılıyorum :-)

    YanıtlaSil
  12. merhaba canım takipteyim nasıl follow yapıcam..ben de beklerim deep ten öğrendim seni sevgiler

    YanıtlaSil