30 Haziran 2019 Pazar

BAZEN UMULMADIK BIR KİTAPTAN BIR KAÇ SATIR


Bazen en sıkıntılı zamanlarında, hiç ummadığın bir kitaptan birkaç satır yeniden umut olur sana...



111 sayfa

"Bazen çok komik oluyorsun."
"Biliyorum, ama seni gülerken görmeyi seviyorum."
"Neden?"
"Çünkü o zaman dünya cennet oluyor. "

Bu kitabı mutlaka okuyun falan demiyorum tabii ki, fazlasıyla basit, fazlasıyla ticari bir hikaye... Yine de bana yeniden başlamak için gereken teşviki vermiş olabilir.  Sırf bu sebepten bu blogda ayrı bir post olmayı hak etti. 

Gülüşü, dünyanızı cennete çeviren kişileriniz olsun hayatınızda, kitapla, sevgiyle...

4 yorum:

  1. Hala çıkıyor mu bu kitaplar? Bir ara çok popülerdi, ben de az okumadım sonra bıktım:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      ahaha bıkılıyor gerçekten bir süre sonra:)

      Sil
  2. Merhaba, keyif veren bloğunuzu yeni keşfettim. Takibe aldım. Güncel yorumlarımı takip etmeniz için ziyarete beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dönüşü Olmayan Orman,
      ciddi misiniz, ben sizi bir zamandır takip ediyorum, hemen her yorum yapan arkadaşın bloguna uğrar takipçisi olurum da :) ilk yorumunuzdan itibaren takipçinizim yani :D

      Sil