11 Haziran 2019 Salı

AŞKIN SEÇİMİ- NICHOLAS SPARKS

1. Basım 2016
292 Sayfa 

"Her hikaye, en az onu anlatan kişi kadar eşsizdir ve en iyi hikayeler sürpriz sonla bitenlerdir."

Demişti hikayenin kahramanı kitabın ilk satırlarında. Yazar Nicholas Sparks olunca hele de böyle bir cümleyle başlayınca Defter'den de iyi bir hikaye bekledim kendisinden.

Olmadı... Bence olmadı, seveni mutlaka olacaktır ama hem hikayeye girişteki detayların fazlalığı, asıl olayın dank diye olması ve tahmin edilebilirliği arttırılmış sonu ile benim beklentilerimi karşılamadı.

Oysa kitaba hadi şöyle vitamin gibi bir şey olsun, hem bedeni hem kafayı rahatlatsın diyerek başlamıştım.

Sadece fazlaca vakti olanlar okusun.

30 yorum:

  1. Selamlar, bloğunuzu yeni keşfettim takibe aldım, bana da beklerim.
    Kitap için ise bunu ablamda görmüştüm, yarısında bırakmıştı demek ki okuyucuyu pek alamıyor içine.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rafaelaybüke,
      hoş geldiniz, gelirim tabii keyifle :)

      Sil
  2. Sürrprizli sonları severim ama demek ki, hayal kırıklığıymış.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      maalesef bazı kitapları sürpriz sonlar bile kurtaramıyor :(( sevgiler karşılıklı

      Sil
  3. Bazen kafa dağıtmak için bu tür kitaplar iyi oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yurdagül ÇElik,
      kesinlikle öyleler hele de son zamanlarda benim için hap niyetine gidiyorlar :D

      Sil
  4. Hımm düşüneceğim o zaman paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baharın mutfak sırları,
      ben teşekkür ederim yorumsuz bırakmadığınız için :) sevgiler...

      Sil
  5. Benim hikayelerim sürpriz sonlar beklemeden öldü.

    YanıtlaSil
  6. filmi var mı kiii filmini izleyim okumayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      varmış sanırsam, yani ben de bilmiyorum ki :D

      Sil
  7. Fikrinizi bir çırpıda ve anlaşılır anlatarak, güzel bir değerlendirmede bulunmuşsunuz... tebrik ediyorum...

    YanıtlaSil
  8. Nicholas Sparks romanlarının filmleri güzel oluyor, bununkini de sevmiştim ben, keyifli okumalar Eylem'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren,
      filmi olduğunu bilmiyordum iyi mi :D eh ben de bir bakayım o halde :D

      Sil
  9. Sinemacılar bu yazarın kitaplarını çok seviyor. Bu kitabın filmi var mı acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sule uzundere blog,
      varmış şule'ciğim, ben de bilmiyordum ama yorum yapan arkadaşlardan alınan bilgi candır :D

      Sil
  10. Sanki filmini izlememiş miydik? Yoksa sadece görmüş müydük?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      hiçbir fikri olmayan bir eylem varmış, bu mektubu fikirsizler diyarından yazıyormuş...

      Sil
  11. O kadar çok kitap var ki okunacak. Bu konuda gerçekten seçici olmak gerekiyor.
    Mesaj alınmıştır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitaplara Kaçanlar,
      hiç okumamaktan evladır diye düşünenlerdenim, :)

      Sil
  12. Son zamanlarda o kadar çok aşk kitabı okudum ki, bunu okumasam da olur sanırım. Zira listemde okunacak çok kitap var. Teşekkürler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      al benden de o kadar bu kadar çok okuyunca mı sıkılıyoruz acaba :D rica ederim, sevgiler...

      Sil
  13. Nicholas Sparks'ın 2 kitabını okudum ikisini de çok sevdim. Bunu okumamıştım ama merak da ettim 💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda s.,
      aslında diğer kitapları kadar iyi gelmedi bana ama tamamen zamana ve benim ruh halime bağlı olabilir bu beğenmeme halleri :D

      Sil
  14. Aşk zaman ile bağımsız olsaydı aşkı seçerdim.

    YanıtlaSil
  15. Sonu tahmin ediliyorsa bende de olmaz 😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      ne yazık ki ya, en fenası bu galiba bir kitapta :D

      Sil