4 Mayıs 2019 Cumartesi

SEYREK YAĞMUR- BARIŞ BIÇAKÇI

2. Baskı 2016
100 sayfa


"Rifat'ın yaşadığı hayatı, düşüncelerini, takıntılarını, tuhaflıklarını, zaaflarını ve elbette iyi yanlarını olağan ile olağan dışını, gerçek ile düşü birbirine karıştırarak anlatacak bir kitap."

Barış Bıçakçı okuyup, sevmişlerin can suyu niyetine bir çırpıda içeceği, daha önce hiç okumamışların "ne diyor bu " diyebileceği ama her halükarda durup bir nefes aldıracak, oldukça bunaltacak kitabıdır.

Kaç zamandır okunmayı bekleyen ne ki epub sevdam bir türlü sakinleyemediğinden elim gitmemişti.

Okudum, sevdim, tavsiye de ederim.




16 yorum:

  1. Yeni yazarları sayende öğreniyorum. Eline sağlık Eylem'ciğim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      teşekkür ederim :D sevgiler...

      Sil
  2. Seviyorum Barış Bıçakçı'nın cümlelerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Handan,
      çok özür diliyorum atlamışım mesajını, sevilir gerçekten:D

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Sunun Harikalar Diyarı,
      okursun anam babam okursun, daha nicelerini hem de :D

      Sil
  4. Yazarın adını bu aralar çöl duyuyorum bir göz atmak lazım aslında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ümit Çakır,
      aslında çok yeni bir yazar değil ama yeni nesil sayılabilir, bir bakın derim :D

      Sil
  5. Ben bu kitabını çok sevmemiştim. Yazarın daha güzel kitapları da var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şule uzundere blog,
      Barış'ı her okuduğumda daha fazla okuyabilirim gibi geliyor bana oysa:D

      Sil
  6. Diğerinin etkisi geçince okurum bence :D

    YanıtlaSil