22 Nisan 2019 Pazartesi

SARIYAZ- MAHİR ÜNSAL ERİŞ

1. Basım 2019
134 Sayfa 

"İnsan kabahatin kendinde olduğunu bilince, hakikatin zehri kendisine sıçramasın diye suçu, başının üstünden geçen kuşa bile atabilir."

Arka kapaktaki twitter etiketleri tam olarak kitaptaki öyküleri anlatmakta.

Yine Mahir Ünsal kaleminden, yine sade ama enteresan öyküler. Son öyküyü okuyunca, diyeceğiniz "aaa" nidasını buraya yazmanızı isterim. Aynı kitabı okumuş kişilerin o benzer farkındalıklarından birini yaşayacağız çünkü .

Öykü severler okuyabilir. 
Mahir Ünsal Eriş'i ilk kez okuyacaklar için ideal bir başlangıç kitabı olabilir.
 Diğerleri de iyidir.  




16 yorum:

  1. Öykü sever sayılırım ancak yazarı ilk defa duyuyorum. Başlangıç kitabı olarak tavsiyeniz aklımda bulunsun. Yazınızın başındaki alıntı, çok etkileyici ve çok sık karşılaştığımız bir durumu anlatıyor. Keşke öyle olmasa ...

    YanıtlaSil

  2. "İnsan kabahatin kendinde olduğunu bilince, hakikatin zehri kendisine sıçramasın diye suçu, başının üstünden geçen kuşa bile atabilir."
    ....bu nasıl dehşet güzel bir söz....

    YanıtlaSil
  3. evet iyice sokayım aklıma bu yazarııı :) haftasonu bir yazar yazdım, sevinç çokum, kaçırmaaa ya mükemmel edebiyat :)

    YanıtlaSil
  4. Okumamıştım, bulabilirsem sıradaki kitabım olabilir..

    YanıtlaSil
  5. Çok seviyorum bu yazarı, Türkiye'ye dönünce ilk işim bu kitabı almak olacka :)

    YanıtlaSil
  6. Duymamıştım, listeye alalım. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı,
      ben teşekkür ederim :D

      Sil
  7. Bayıldım ilk alıntıya, suçu uçan kuşa bile atan birini iyi biliyorum hatta bu bir kişi de değil, onun gibi bir dolu var, yapıp yapıp suçu başkalarına atıyorlar. Güzel bir kitapmış, eline sağlık Eylem'ciğim.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      ahaha o kişiyi tanımamanın imkanı yok ki ablacım :D

      Sil
  8. Seviyorum bu yazarı, bu kitabını okumadım ama.

    YanıtlaSil