31 Mart 2019 Pazar

GENİŞ ZAMANLAR- AYŞE KULİN

146 Sayfa


Birbirinden etkili 6 öykü.

Bir an Ege'nin bir köyündeki "Patron" hikayesi,  bir sonraki an süt diye ısrar eden bir "İngiliz Beyazı", sonra Rusya'dan kaçan bir bale dansçısı...

Bütün bu öykülerde, sade, yalın anlatımıyla yüreğinize dokunacak bir yan mutlaka bulunacaktır.

Belli ki ben daha önce okumuşum kitabı, hani Kulin sever olduğum zamanlardan, çoktandır okumuyorum aynı şevkle, başka başka sebeplerden belki de...

Birlikte okuyacaktık Elif'le, ben yine kaçak takıldığım bir dönemde olduğumdan hafif kitaplara sığınma ihtiyacı ile hızlıca okuyuverdim.

Vaktiniz varsa neden olmasın, okuyun siz de.

10 yorum:

  1. Ben okumuştum Geniş Zamanlar'ı ama aklımda hiç iz bırakmamış.Konusunu bile hatırlamadım şimdi :) Yeniden bir göz atayım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Camgüzeli,
      ben de okumuşum da hiç biri aklımda kalmamış desem yeridir :D

      Sil
  2. hımm bakayım bunaa. ayla kutlu çok okudum yaaa romanlarını yanii. iyilerden ooo :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      okunur bence de Ayla Kutlu da ben son zamanlarda okunmalılardan ziyade kafa dağıtabilenlerde takılıyım :D

      Sil
  3. Çok severim Ayşe Kulin kitaplarını ama bunu hiç okumadığımı fark ettim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nesrin, seviyorsanız mutlaka okuyun diyebilirim rahatlıkla:) sevgiler...

      Sil
  4. Kaçaak :D Umarım bir gün birlikte okuyacağız :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAğıt Salıncak,
      efenim sizde listede olmayan zirilyon adet kitap okumayın da listeye odaklanın bir miktar :D

      Sil
  5. Ayse Kulin okunur. Cok severim kitaplarini 😊

    YanıtlaSil