5 Aralık 2018 Çarşamba

AŞK VE SAVAŞ- MICHELLE WILLINGHAM

Çeviri:Alperen ÇELİK
223 Sayfa

Yine bir takas kitabı. 

Niye bu kadar Harlequin takasladım diye bir sorun önce ama!  Şimdi şöyle bir açıklama yapmak zorunluluğu hasıl oldu; bir kişi ile topluca bir takas yapacak olduk taaa 2018 Mayıs ayında , ne yazık ki gönderdiğim kitaplara karşılık olarak gelecek kitaplar gelmedi.Hoş görmek zaruriyettir 1. ayın sonunda, anlayışlıydım, 2. ayın sonunda sabırlı , 3. ayda hafif bir sinir yaptı bende , 4. ayda siteye yazdım böyle böyle diye.

Ve sonunda sitenin girişimleri ile ve daha başka da takas yapıp kitaplarını alamayanların etkisiyle 6-7 ay gibi bir sürede kitaplarım geldi . De ne yazık ki eşleşen 2 kitabım olmadığından arkadaş bonus olarak 3-4 adet harlequin göndermiş sağ olsun , iyi ki göndermiş tabii hiç göndermeyebilirdi.

Gönderdiklerinden Nora Roberts'ın hikayelerini sevdim :D Diğerlerini sevmiş gibi yaptım :D 

Neyse efendim işin özüne gelelim , babam hep der " söz ağızdan bir kez çıkmalı" diye, tekrar bu söze inancım pekişti.

En azından bir mazeret, insanlık hali dedirtebilirdi.

İletişim önemli :D

Not: Bu arada motivasyon kaybı yaşıyorum, önereceğiniz film varsa alırım bir dal:)



4 yorum:

  1. Kapak güzelmiş, İskoç hikayelerini seviyorum hala :D Bence You've Got Mail'i izleyebilirsin, ben beğendim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAğıt SAlıncak,
      ben onu ya izledim ya okudum ama :D

      Sil
  2. Beyaz Dizileri hastayken okumayı seviyorum. Bir de nostaljik geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. HAndan,
      hastayken , ümitsizken, umutsuzken , depresifken ilaç niyetine :D

      Sil