11 Ağustos 2018 Cumartesi

KÜL GİBİ KAR / SARA RAASCH

Çeviri: Bala TANIK
1.Basım 2016
390 sayfa

"Bazen büyük bir şeye inanmak,
  sihir olsun ya da olmasın, kendimize yetebilmemize yardımcı olur."

Selam millet, 
 gönül isterdi ki günler sonra dönüşümü harika ötesi bir kitapla yapabileyim fakat işte her zaman düşündüklerimizin fiiliyatı olmuyor.

uzun zamandır olmamama rağmen, ne okuduğum kitapların niteliği ne de niceliği beni tatmin edemediğinden sizlerden bir hayli uzak kaldım.

Yine de hiç okuyamamaktansa çerez  kitaplardan da olsa bir şeyler okuyabilmek ve paylaşımlarımı sürdürmek yeğdir diyerek Kerem'in serilerinden bir ilk kitapla açılışı yapıyorum.

Elimizde olan 3 kitabı var , seri bu 3 kitapla mı sınırlı bilmiyorum .

Distopik ve fantastik öğeler barındırdığını söylemek sanırım kitabı bir sınıflandırmaya koyacaksam, yeterli.

Mevsimler, mevsimlere göre yaşayanlar , insanlar , insan olmayanlar , sona gelinmiş ya da getirilmiş ama yine de eski zamanlara dönüş için mücadelenin sürdüğü bir düzen vs...

"Okunacak milyon tane lüzumlu kitap var bunlarla zaman kaybedemem"
 diyenler lütfen bulaşmasın.

Fakat
"hala ruhum genç , bu tip hikayeleri seviyor ve bunları okurken mutlu oluyorum"
 diyenler için hoş bir kitap.

Umarım seri aynı hoşlukla devam eder.

Şimdi bu kitap için bu kadarı yeterli ise neler yapıyorsunuz , yaz boyunca neler yaptınız , neler okudunuz siz de bana anlatın :)

Ve bütün o sefil sıcaklara rağmen kitapla kalın...


10 yorum:

  1. Okumadığım bir tür ama okumayı istiyorum, merak ediyorum çünkü nasıldır bu distopik tür diye. Muhteşem mi? Dönmüşsün ya bundan daha muhteşem ne olabilir? :) Hoşgeldin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      distopik türü mutlaka denemelisin bence , yeni bir tür olabilir hikayelerinde :D hoş buldum :D

      Sil
  2. Ben okumuştum bu seriyi, çok sinir olduğum da oldu çok mutlu olduğum da, okurken. Yine de devam kitaplarını okuyun derim, konu yarım kalmasın, onlar da fena sayılmaz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MorMidye ,
      başladık bir kere zamanı kestirmek zor olsa da bitecek :D

      Sil
  3. ay valla sorma Eylem'cim sıcaklar beni bitiriyor, hafif şeylerle takılıyorum daha çok, hoşgeldin, seni özledik, muck <3 :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.,
      biraz daha hafifletirsem okuduklarımı uçacaklar inan baa , o kadar sığ kitaplardayım ki :((

      Sil
  4. Ben her yaz olduğu gibi Adana sıcağında kitap okuyamıyorum. Uzun zaman önce okuduklarımı da bloguma yazamıyorum çünkü bilgisayarım bozuldu. Neyse ki tamir edildi. Şimdi blogger arkadaşları geziyorum, birkaç güne yazmaya başlarım herhalde. Blogumu açtığımdan beri hiç bu kadar uzak kalmamıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      bazen bu uzaklık gerekiyor mu ne :D

      Sil
  5. Cerezler yazin rahat oluyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya ,
      bu yine iyi ne çerezler okuyorum çerez demeye dilim varmaz :)

      Sil