11 Temmuz 2018 Çarşamba

TEMMUZ AYI EPUB/PDF OKUMALARI


Temmuz ayında hiç kitap okuyamamışsam , neredeyse bloğuma uğrayamamışsam eve bile gidemediğimdendir. Dolayısıyla yorumlarınıza da cevap veremiyorum.  Sanırım yaz mevsimi boyunca bu rutin değişmeyecek 🤨 . Yine de sizleri unutamadığımı bilmenizi isterim. Kitap paylaşımlarıma dönüş yapabileceğim, kitaplardan konuşabileceğimiz günler dileğiyle...



Sandra Brown
Yaşamak için 
115 Sayfa
Harlequin

Nora Roberts
Güzel tehlike 
147 Sayfa 
Harlequin 

Linda Howard 
Aşk ansızın 
87 sayfa 

Kristen Proby
Kac Benimle
386 sayfa 

Savaş benimle
325 sayfa 

Oyna benimle
337 sayfa 

22 yorum:

  1. Yazın birçok blogger bloguyla ilgilenemiyor. Eylülde geri dönüyor genellikle. Sen dönene kadar seni bekliyoruz :-) İyi tatiller.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      sağolasın canım , yavaştan döneyim artık diyorum daaaa, okumalarım yerlerde , adama sormazlar mı hangi yüzle diye :D

      Sil
  2. Yaz ayı herkes için yoğun geçiyor sanırım.. Bende de benzer durumlar oluşuyor.
    Bol kitaplı günler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arif ÖZtürk,
      herkes yazı dinlenme ve tatil olarak görüyor ama kıştan daha koşturmacalı geçiyor sanki :(

      Sil
  3. Havalar serinleyince arayı kapatırsın fighting :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak,
      bildiğin sebeplerden sanırım bu yılı bu şekilde kapatacağım ama inş her şey güzel olacak :)

      Sil
  4. İyi tatiller sana o halde :D

    YanıtlaSil
  5. Merhaba! Benim bir çevre blogum var ve bu blogta çevre hakkında her türlü bilgiyi paylaşıyorum. Siz de destek amaçlı sitemizi izleyerek bize destek olur musunuz? Link: https://aleynacan05.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aleyna Can ,
      ne demek keyifle katılırım , hayırlı uzun ömürlü olsun :)

      Sil
  6. Ben dde çok zor okuyorum bu ara, olsun geçer Eylem’cim :)

    YanıtlaSil
  7. iyisin ama de miiii amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      valla iyi diyelim iyi olalım sen nasılsın :D

      Sil
  8. Hepimizde aynı durumdayız yaz dönemi bloglara fazla giremiyoruz. Telafi edeceğiz inşallah. İyi tatiller :)

    YanıtlaSil
  9. ay noldu ki yaa, okul, sağlık, bi problem mi oldu ki yazın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      yok be canımcım , önce gezmekten fırsat bulamadım , şimdi de misafirden kafa kaldıramıyorum :D

      Sil
  10. İyiysen ve her şey yolundaysa sorun yok demektir.Yaz dönemi,zaten insan fazla yazamıyor,blog okunma oranları hepimizin de düştü..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam,
      yaz aylarında kutuplara kaçasım var :D o kadar anlamsz geçen 3 ay olmasın :((

      Sil
  11. Bende de misafirler var yaz boyunca kisin normale döneriz artik 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya ,
      önce gezmekten şimdi de misafirden kafa kaldıramıyorum , kitaplarımı , bloğumu hatta ders çalışmayı bile özledim :D ama en çok yağmuru ve serin havayı

      Sil