21 Şubat 2018 Çarşamba

MIM : KÜÇÜK BIR MIM

MIM : KÜÇÜK BIR MIM

İzel Tolu mimlemiş beni , kendisine çok teşekkür ediyor ve bloğu için bir TIK rica ediyorum :D

Gelelim sorulara :D

1-Dünyayı değiştirecek üç adım ?

Hoşgörü, sevgi ve empati


2-Dünyanın daha fazlasına ihtiyaç duyduğu şey ? 

Anlayış


3-Okuduğunuz son kitap ?

Lenin -Yeni Başlayanlar için -

4-İzlediğin son film ?

5-Değişmenizi sağlayan bir hatanız ?


Hatalarım çoktur da beni değiştirebildiklerini söyleyebilmem çok mümkün değil sanki :(


6-Sözcükleriniz eylemlerinizle eşit midir ?

Ne yazık ki değil ama o güzel günler de gelecek diye ümit etmekten vazgeçemiyorum .

7-Gurur duyduğunuz bir başarınız ? 


Sanırım oldukça başarısız biriyim :((

8-Hayattaki öncelikleriniz nelerdir ? 

Hayattaki tek önceliğim oğlum , onun dışındakilerin hepsi ikincil.

9-Kendinizde beğendiğiniz 5 özellik ?

Ahaha işte bu süper soruya verebilecek tek cevabım yok , en azından beğendiğim yok :D


10-Geçen haftanın en güzel olayı nedir ?

Hımmm , hımm geçen haftanın olayı şu , epubdan bir sürü çerez kitap buldum :D

Yorum yapan ilk 3 mimlenecektir , haberiniz olsun !

28 yorum:

  1. Yav neen başarın yokmuş.Çok tatlı bir bloggersın,harika bir annesin,tam bir kitap kurdusun harika bi kızsın cınım binim daha ne olsun :D
    He gidiyorum mim yazmayaaa :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sunun harikalar diyarı,
      aşkımsın ya :D eyvallah diyorum o senin bakan , gören gözlerinin , güzel kalbinin gördükleri , teşekkürler mimimi yaptığın için ki baktım cevaplarına :D

      Sil
  2. Annesin ve hayattaki en büyük önceliğinin oğlun olduğunu belirtmişsin daha başka nasıl bir başarı olsun? Ayrıca harika bir kitap bloğu olan, çok genel kültürlü bir insansın. Yetmez mi? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben ,
      başarı olarak alınabilecek özellikler midir henüz belli değil ablacım , ne zaman ki oğlum kendi ayakları üzerinde duran , kendi kararlarını alabilen bir birey olur , ben o zaman abaşarılı bir anne oldum diyebilirim ki bu da benim için çoook uzun bir süreç , yoksa herkes anne olabilir mesele anne olmak değil mesele iyi anne olabilmek :D onun için de önce evladın büyüyüp düzgün biri olması gerekit diye düşünüyorum , başarılı da oldu mu tadından yenmez ama o mutlu olsun da gerisi teferruat :D

      Sil
  3. Aaa mimlenmişim:)))bende mim çok birikti, dizi bitiyor finale az kaldı o bitince hepsini toptan yaparım:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben ,
      sen nasıl uygun görürsen :D

      Sil
  4. Eminim hayatta bir sürü başarın vardır. :) Her annenin kendinden önce evladı galiba :) Anne değilim bu duyguyu bilmiyorum bu yüzden benim cevabım kendim olmuştu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Güneşim ,
      her annenin midir bilmiyorum ama pek çok annenin öyledir herhalde , Allah isteyen herkese bu duyguyu nasip etsin . İnsanın kendinden daha çok önemseyeceği tek şey evlat olabiliyor :D

      Sil
  5. İlk üçe giremedim ama olsun. Tanıdığım en mükemmel insanlardansın. Daha ne olsun?! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mehtapvekitap ,
      canımcım , senin bu mimi yapman için ilk üçe girmen gerekmiyor ki direkt yap yani , sağolasın ki o senin mükemmelliğin...:)

      Sil
  6. mimi yazdım amma bir öncekine de bakmadım / haber verim dedim :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sunun harikalar diyarı ,
      gördüm canımcım , teşekkürler :D

      Sil
  7. Kendinde begendigin yok mu yoksa mütevazimisinnnn :) bence ikincisi 💕😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Annesinin prensesi ,
      mütevazılık değil ki , insan kendi özelliklerini nasıl beğenir bilmiyorum sanırım :)

      Sil
  8. 7.soruya öyle mi denir yaaaaa :( Geçen Emre Bozkuş'da 7.soruda böyle bir yanıt vermişti.Ben de yazmıştım bir kaç başarılı özelliğini :) Sana da mı yazayım ne yapayım?Lütfen bul ve yaz.Bir tanesi benden olsun.Çok iyi bir blog yazarısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      :)) canımsın , eyvallah . blog yazıyorum ama tamamen spor olsun diye :D bir de ben bu mimi hakikaten düşünerek yaptım , yani ciddi ciddi düşündüm üzerine , aslında kendine güvenen biriyim diye düşünürdüm ama sanırım kendini beğenen biri değilim :) yani nasıl beğeneceğimi bilmiyorum , :D

      Sil
    2. Bu önemli bir konu.Sen kendiniz beğenmezsen başkaları seni neden beğensin ki?Başarıyla ilgili canlı yayın videosunu bloga koyacağım.Dilerim faydası olur.Öptüm seni şeker :)

      Sil
    3. başkaları beğenir aslında , ben de beni -herhangi bir özellik ya da huy- nasıl beğeniyorlar anlamam :D aslında gayet sıradan bir tipim ama , bakarım videoya zaten bütün postlarına bakmaya çalışıyorum :D

      Sil
  9. Ilk üçü mimlemek güzelmiş.
    Yedinci madde için fikir verebilirim.
    1. Blog yazari olmak ve severek takip edilmek
    2. Sadece kitap okumakla kalmayıp edebiyat bolumunu açıktan okumaya çalışmak.
    Bunlarin dışında da eminin yetenekleriniz vardır.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acemi blogger ,
      çok teşekkür ederim , ama bunlar yetenek değil çünkü blog yazıyorum ama sadece okuduklarımı yazdığım için çok ta özgün bir şeyler ortaya koyduğumu düşünmüyorum , edebiyat ise orası gerçek bir muamma çünkü açıktan okuyorum ama edebiyat okumaktan maksadım bu değildi inan :D yetenek başka bir şey gibi geliyor bana , hani böyle herkesin yapamadığı şeyleri yapabilmek mesela ki hiç öyle özelliklerim yok :D ama severek takip edenlerim varsa o çok başka bir his olur ki :D ekstra teşekkür edilesi

      Sil
    2. Küçüktüp durma şu başarılarını :) Dövcem valla seni :)

      Sil
    3. Daha Mutlu Yaşam ,
      döv beni :D

      Sil
  10. Iyi ki ilk ilke degilim bu ara mim yapacak zamanim kalmadi 😊. Cok güzel cevaplar vermissin canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Derya,
      ahaha yoğun olanları zorlamıyorum canımcım , bizde tehdit var şantaj yok :D

      Sil
  11. Bu mime ben de seni mimlemiştim ama gözünden kaçmış. Bir dahaki sefere mimlendin diye bloguna yorum yazacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere ,
      deme , bir dahakine yaz buraya yoksa :D

      Sil
  12. Çok teşekkür ederim yaptığın için , zevkle okudumm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izel tolu ,
      ben teşekkür ederim , beni de hatırladığın için:D

      Sil