13 Kasım 2017 Pazartesi

PENELOPE -MARGARET ATWOOD

Çeviri:Dilek Şendil
1. Basım 2017
160 Sayfa

"İnsanın yeniyetme oğluyla kavgasında yenik düşmesi hiç kolay olmaz.Boyları sizinkini aştı mıydı, geriye bir tek manevi otoriteniz kalır :eften püften bir silah."

"Acaba birimiz ötekinin söylediği söze inanıyor muydu?
İnanıyorduk elbet.
Ya da birbirimize öyle diyorduk."

*************
Yunan Mitolojisi'nin efsanelerinden Penelope'nin hayatı hem de 12 kızının(hizmetçisinin) ağzından yazılmakta.

Şiir ve şarkılar da kitaba ve hikayelere hareket katmış.

Alfa Yayınları bu işi biliyor sanırım .Mitoloji üzerine yaptığı seriyi de böylece takibe almak mevcudiyeti doğuyor bana .


22 yorum:

  1. Çok merak ettim, okumalı bunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. SAadet Uslu ,
      umarım en az benim kadar seversin :D

      Sil
  2. Gerçekten de eften püften bir silah :/

    YanıtlaSil
  3. Bu kadının tüm kitaplarını okumak istiyorum, Alias Grace isimli filmi izledikten sonra, onun kitabından uyarlanmış. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben ,
      ben de hatta 2. kitabı da elime ulaşmak üzere ve fakat ne zaman sıra gelir okumaya :D

      Sil
  4. margaret atwood'un damızlık kızın öyküsü kitabını o kadar çok okumak istemiştim ki tekrar basılınca hemen aldım ama hala yarım, okunmamış.. niye böyle oldu anlamadım, oysa güzel de yazmış kadın :/
    blog başlığın çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dr. Coffee,
      ben de o kitabı sipariş ettim bakalım ne zaman elime geçer , okumaya ne zaman sıra gelir :D teşekkür ederim :D

      Sil
  5. ilginç bir kitap olmuş sanırım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zoitsa,
      öyle olmuş gerçekten , yazarın genel olarak kalemi ilginç diye duydum ama bu daha ilk kitabı o sebepten kıyas yapamıyorum :D

      Sil
  6. Fazla uzun da değilmiş.Okunabilir :))

    YanıtlaSil
  7. Çok merak ettim. Okumalıyım sanırım :) Beğenirim gibi geldi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Güneşim ,
      yazar mutlaka okunması gerekenler arasındaydı ,ince birinden başlamak istedim , doğru bir tercih oldu benim açımdan :D

      Sil
  8. gündüz yaptığı örgüyü gece söküyor mu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maviye iz süren ,
      evet bu şekilde gelen evlilik tekliflerini bekletme şansı doğuyor :D

      Sil
  9. Bir gün okurum listeme aldım. :) Bol kitaplı, çok mutlu günler. Instagram'da gözlerim hep seni arıyor, bil istedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. MehtapveKitap,
      :D canımsın , o değil de çok rahatım insta yok face yok :D twitter ı da şutlasam bildiğin fotosentezle yaşadığımı zannedecekler :D burası da yetiyor hatta daha çok zaman geçirmek imkanı oluyor :D

      Sil
  10. Penelope'nin öyküsü ilginç gelir bana hep. Bakacağım bu kitaba.
    Keyifli okumalar, sevgiler :)

    YanıtlaSil