27 Temmuz 2017 Perşembe

KÜLLER -ILSA J.BICK

Çeviri :Barış Emre ALKIM
361 Sayfa

"Çünkü senden hoşlanmak , pes etmek demek .Tüm açıkları kapadığın ve gidecek hiçbir yerim kalmadığı anlamına geliyor."

Şimdi olay şöyle gelişti;
Kerem bu serinin 3 ve 4. kitabını almış , seri olduğunu fark etmemiş çünkü 3. kitabın üzerinde seri olduğu yazmıyor .

Sonra ben okuyamam bunuları sen takasa koy istersen dedi ama ben okumadığım hiçbir kitabı takasa koymam , kitaplığıma da koymam ya neyse...

Bu seri sanırım bir kış yarım halde bekledi bende , takasa koymak istiyorum ama elimizdeki kitaplardan okumadan ayrılmak konusu vicdanımda titreşimlere sebep oluyor .

Sonra sanırım Haydarpaşa'da gördüm ilk iki kitabı , alayım da kurtulayım diye düşünmüşümdür mutlaka .

Bazen oluyor böyle elimde bir serinin yarım beklemesi canımı sıkıyor.

Araya kitap alarak okumak başka , hiç okuyamadan kenarda bekletmek başka .

Uzatmayayım , şu aralar sıcaklardan mütevellit bir okuma durgunluğu yaşıyorum , aslında durgunluk değil de , istediğim verimi alamıyorum okurken .

İşte o sebepten elim hep hafif kitaplara gidiyor , bu da öylesine , belki de dikkatimi toplamama yardımcı olur diye çekip aldıklarımdan biri.

Ama iyi ki almışım .

1 günde bitirdim kitabı, hikayeyi sevdim , kahramanları sevdim , olayları sevdim.

Distopya severim zaten de , bu da en sevdiklerim arasında yerini aldı :)

Sanırım tekrar bile okuyabilirim :)

14 yorum:

  1. Merak ettim ben de, not alıyorum hep. Çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben ,
      ah o notlar var ya , sadece onları okusak :)

      Sil
  2. Çok hızlı bitirmişsin valla :) Tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      ama ya niye öyle diyorsunuz efem :((

      Sil
  3. O zaman ilk kitabı iyi ki almışsın diyelim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kağıt Salıncak ,
      umarım bütün seeriyi severim de diyelim :)

      Sil
  4. aa tekrar okuyacak kadar diyorsun, merak ettim:)

    YanıtlaSil
  5. Şu verimsiz zamanlarda ne iyi gelmiş bu kitap :) Girişteki sözü sevdim ama seri halindeki kitaplara bulaşmak istemiyorum son zamanlar hiç :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Naz,
      gerçekten öyle oldu :) sağlık olsun ne kadar okuyabilirse artık :)

      Sil
  6. vaay, çok iddialı demişsin, en sevdiklerim arasında ve 1 günde bitirdim... okunur diyoruz:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eren O.,
      belki de o kadar durgun zamanlar geçiriyorum ki , azıcık bile okuyabildiğim şeylere deli gibi tutunuyorum :D

      Sil