22 Mayıs 2017 Pazartesi

SANA SÖYLEYEMEDİĞİM HER ŞEY -CELESTE NG

Çeviri:Zeynep YEŞİLTUNA
1. Basım 2015
336 Sayfa

"Sevgin ve umutların o kadar büyük oluyor ki , sonunda elinde avucunda bir hiç kalıyordu."

Ben bu kitabı okumaya başlarken , instagrama koyduğum fotoğrafın altına bir iki arkadaş , ebeveynlerin okuması gerekir falan yazmıştı.

Evet ben de bir ebeveynim ya ilk başlarken , nasıl ders alırım , neresini kendimle bağdaştırabilirim diye bir kasıldım.

Ama bu kitap öyle bir aktı , ben o kadar çok sevdim , öyle çok etkilendim ki , ders alma kısmını kaçırdım.

Bilmiyorum benimle mi alakalı , yeğene de okutuyorum şimdi , bakalım o da etkilenecek mi benim gibi.

Çok sevdim , yazarın ilk kitabı olmasına , birden fazla konu anlatmaya çalışmasına rağmen hem de .




21 yorum:

  1. İyiymiş hem de ilk kitap. Ama ben fotoğraftaki renk uyumuna bayıldım, kitap yeşil, pasta yeşil ikisi de fıstık yeşili, bir de kahve...kahverengi yeşil beyaz uyumu çok güzel olmuş. Afiyet olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      teşekkür ederim ,
      denk geldi uyum :D kitap hakikaten iyi ama farklı kapak , farklı yayınevi olsa muhteşem diye anlatıla anlatıla bitirilemezdi zannımca.

      Sil
  2. Kitabı bir süredir merak ediyorum bulursam bende alayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DAmla EKER,
      muhteşem bir şey DAmla , hiç kaçırma...

      Sil
  3. Güldürdün beni Eylemciğim :)) Çok şirin yazmışsın.Herkes ayrı görür,ayrı bakar ayrı değerlendirir.Senin için ders niteliğinde bir şey yoksa yoktur ki :)) Öpüyorum seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. DAha Mutlu Yaşam ,
      ben de öperim , ama yani ders alınacak kısımları var gerçekten özellikle ebeveynler için , keşke kapak ve yayınevi farklı olsaydı , böyle sanki , bilmiyorum ama standart bir çok satan olmuş...

      Sil
  4. ooo sen çok beğenmişsin, o zaman bakayım ben de Eylem'cim, iyi okumalar:)

    YanıtlaSil
  5. Kitabı gördüm ama hakkında hiç bir şey bilmiyordum. Sayende biraz fikir edinmiş oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kitap Güneşim,
      çok ama çok beğendim , keşke görsel olarak ta ifade edebilseydi kitap kendini , bildiğin kapakla harcamışlar kitabı.

      Sil
  6. Görsele bayılan ben :) Kitabı daha önce duymuştum konusu hakkında bilgim yoktu bir bakayım bende :)

    YanıtlaSil
  7. Tesadüfe bak, ben de bugün başladım kitaba. İlk 70 sayfa su gibi aktı. Daha okumak isterdim ama vaktim olmadı. Ben de İnstagram'da bir sayfanın övgü dolu yorumunu görünce merak etmiş, indirimde yakalayınca almıştım. Beğenmene sevindim. Kitabı okuduktan sonra buraya bir daha uğrayacağım :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şule uzundere,
      çok iyi kitap Şule'ciğim , keşke tanıtımı daha güzel yapılabilseydi :(yorumunu bekliyorum

      Sil
  8. İlkay ÖZGÜR,
    beni oldukça etkiledi , umarım seversin sen de ...

    YanıtlaSil
  9. Bu kitabı ben de merak ediyordum, listede. :) Şu sıralar farklı tarzlar okudum...
    Yaşasın kitaplar diyelim! :) Ben de beklerim sayfama! :) ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kafa Dergi,
      gelirim , iyi kitap fakat keşke daha iyi tanıtılsaydı.

      Sil