15 Mayıs 2017 Pazartesi

DUMAN VE KEMİĞİN KIZI- LAINI TAYLOR



Çeviri:Uğur Mehter
1. Basım 2013
435 Sayfa

"Umut. Umut , çok güçlü olabilir.Belki gerçek sihir diye bir şey yoktur ama en çok neyi istediğini biliyorsan ve umudu içinde bir ışık gibi tutabiliyorsan , neredeyse sihir kullanmış gibi , dileklerinin gerçekleşmesini sağlayabilirsin."

Duman ve Kemiğin kızı okunacak kitaplarım arasına tesadüfen ve jet hızıyla girdi , yine aynı hızla okundu çünkü ödünç bir kitaptı.

Daha önceki paylaşımlarımdan bilenlerin bildiği doktor adayımıza Cinder serisini övünce ve ödünç verince, o da bu seriden bahsedip , serinin bu ilk kitabını getirdi sağolsun.

Ben de hemen okuyuverdim , hiç hesapta olmayan bu güzelliği .

Çok beğendim dersem yalan olacak , aslında beğenmedim de değil ama bu tip kitapları genel olarak hız kazanmak için okuduğumdan ve arada hayal dünyasına dalmayı sevdiğimden sanki bu kitapta o istediğim hızı da , hayalleri de çok yakalayamadım .

Ne ki ders çalışma modundan (en azından psikolojik olarak :D) yeni çıktığım için de yavaş bulmuş olabilirim .

Yine de tam olarak beklentilerimi karşıladı diyemeyeceğim , bakalım devamını getirirse okur ve ona göre karar veririm .:D 









10 yorum:

  1. Sen neden ders çalışıyorsun? Benim de ikinci üniversitenin final sınavı haziranda.. Hiç bitmiyor çalışmakk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahçe perim ,
      evet benim de 2. üni , haziranda da , o zamana kadar düzenli olmayan çalışmalarımla , ucundan kıyısından yakalamaya çalışıyorum :D bir de vizeler iyi değil pek :D bir de Osmanlıca kursum falan , işte gerisi de güzellik :D

      Sil
  2. Baya da kalınmış kitap.Bence çok iyi bir hızla okuyorsun valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      okumaya çalışıyorum diyelim , yoksa tabii ki istediğimin kenarından bile geçemiyorum ama hiç yoktan iyidir :D

      Sil
  3. isim ve kapak olmuş da içeriği bilemiyoruz..keyifli okumalar Eylem'cim:)

    YanıtlaSil
  4. Kitabın ismi ve kapağı çok güzel, ilk kez duyduğum bir yazar. Eren'ciğim 2. üniversiteye gittiğini şu an gördüm tebrikler, başarılar canım sınavlarda. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bücürükveben,
      açıktan okuyorum aslında :) teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Hevesini kırmayayım ama ilk kitabı beğenmediysen ikinci kitaba büyük ümitlerle başlama derim. Belki ikinci kitabın seveni daha çoktur orasını bilemem ama ben ilk kitabı daha hızlı ve severek okumuştum. Kitabın konusu oldukça farklı bence ama karakterlerinin pasifliğinden midir nedir bir soğukluk var kitapta. Nedenini hala çözemedim. Son kitabı da yakın zamanda okusam iyi olacak, olayları unutmuşum bile. Ayrıca sınavlarda başarılar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay Özgür,
      evet bir soğukluk ben de sebebini tam bulamadım :(

      Sil