23 Aralık 2016 Cuma

119-CADI AVCISI-VIRGINIA BOECKER

Çeviri:Onur ÖZKAN
4. Baskı 2016
397 Sayfa

"Amacım kanunları çiğnemek değil .Kanunları değiştirmeyi istiyorum.Hak istiyorum . Hoşgörü istiyorum. Hem de seçtikleri safa bakmaksızın herkes için."

Kerem'den arakladığım kitaplardan biri daha, bu yıl oldukça iyiyim Kerem'in kitaplarını araklamak konusunda :D

Açıkçası kitap okumam yeterli değil , 2. 'si bile çıkmış ben bunu okuyana kadar .

Kitap benim için eh işte ile idare eder arası.

Bu tip kitapları , şıp diye okurum ben .

Kafam dağılsın diye çoğu zaman , üzerine düşünmeden akıp gider satırlar.

Bunun, anlatımla alakalı sanırım , bir türlü ele geçiremedi beni konusu.

Yavaş aktı sanki, benim günümde olmadığım bir zamana denk gelmiş olabilir tabii.

2. 'yi ne zaman çalarsam o zaman okurum artık D:





4 yorum:

  1. İkincisine benim de elim gitmedi eylemcan =)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kore Fenomeni,
      kerem aldı mı , sormak lazım , alırsa okunur :D

      Sil
  2. Kero'dan ben de tırtıklamış olabilirim birazcık :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. KAğıt Salıncak ,
      Kero'nun şerefine o zaman :D

      Sil