20 Ekim 2016 Perşembe

97-VAMPİR GÜNLÜKLERİ-L.J.SMITH


Çeviri:Selim YENİÇERİ
1. Basım 2009
7. Baskı 2012
486 Sayfa


"Kötülük asla huzur bulmaz.Zafer kazanabilir ama asla huzur bulamaz."


*******************

Herhalde bu serileri 2009 'larda ergenliğini yaşamış ve okumamış kimse kalmamıştır.

Ben hala okumamış olduğum için , orta yaşı geç saymayıp okumaya karar verdim .

Tabii ki takasla edindiğim kitaplardan biri .

Kitap hakkında ne anlatsam acaba ?

Hımm , oldukça vampirli, kanlı , aşklı falan , ama akıcı , okuma hızlandırıcı gibi tesirleri var okur üzerinde .

Sırf o sebepten benim gibi orta yaş ergenlerine iyi gelme olasılığı söz konusu .

Hele de okuma traklarınızda , ilaç niyetine .

Keyifli okumalar olsun bakalım , hepimize :D

19 yorum:

  1. Ben dizisinden merak edipte okumustum bu seriyi 😄 hepsini bitirdim . cok surukleyici kitaptir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Okyanus Arsel,
      evet dizisi de varmış :D

      Sil
  2. Bende bu kitabın ikinci serisi var yalnızca ama henüz okumadım. Neden bilmiyorum dizisini merakla izlerdim. :)) Kitabını bir türlü okuyamadım. Sanırım bana hitap etmedi. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valar morghulis,
      aaa 2. serisi de mi varmış , ben de 2. kitabı takasla edinebilirsem okurum ancak :((

      Sil
  3. Okumadım. Dizide birkaç sezon izledim güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Senay Bn,
      dizisi de varmış evet , ben bir hayli geride kalmışım :)

      Sil
  4. Seri okuyamıyorum :( Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      olsun ben de serileri seri gibi okuyamıyorum :D

      Sil
  5. Vampirli kitapları okuyamıyorum :) Keyifli okumalar canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevda s.,
      hadi ya , üzüldüm , twilight ta mı ??

      Sil
  6. Ben de serinin sadece ilk kitabı var ama dizisinden sonra kitaba bir türlü adapte olamadım ya. Kaç zamandır kitaplıkta bekletiyorum artık kitabı. İyi okumalar sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkay ÖZgür,
      teşekkürler , çok çabuk okunduğunu söyleyebilirim :D

      Sil
  7. Ben okuduğum zaman sevememiştim ve seriyi de devam ettirmedim. Diziyi de yarım bıraktım. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kalem Fİli,
      valla ben seriye devam ederim fakat satın almayacağım için seri halinden çıkacak muhtemelen , bilmem ki ne zamana denk gelir bir sonrakini okumak :D

      Sil
  8. ne çok izlerdim vampirli filmleri eskiden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kitap sevinci,
      onların da dönemleri oldu , geçti sanki :D

      Sil
  9. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil