30 Eylül 2016 Cuma

92-KARA KAFA -OSCAR HIJUELOS


Çeviri: Alkım DOĞAN
265 Sayfa


"Bu süper kahramanlarda beni mutlu eden bir şey vardı. Sadece kitap kapakları arasında olmak yerine gerçek dünyada da yaşasalar iyi olmaz mıydı aslında? O ruh halinin içine girip İyinin karşısında Kötü hakkında düşünmeye başlayınca yukardakinin  süper kahramanların en büyüğü olduğunu düşündüm .Eğer öyleyse , neden çocukların vurulmaları konusunda işini daha iyi yapmıyordu peki?"


*******************************

Kitap Kerem'in.

Ama  genç, yaşlı herkesin okuması gereken hikayelerden biri.

Hani olur ya , ders alınması gereken kitaplar .

İşte onlardan.

Gençler için ,kendini arayış, ebeveynler için sorgulayış kitabı.

Hatta gençlerden çok bizlerin okuması gerek, ebeveyn olanların .

Bu arada yazar Pulitzer ödüllü .






12 yorum:

  1. Genelde Dex kitaplarını almıyorum ama madem sorgulayıcı bir kitap listeme ekledim. :) Dex Yayınlarına Başlat kitabının yeniden basımı için mesaj atmıştım ve yaz ayında tekrar basılacağını söylemişlerdi ama hiç haber yok. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valar morghulis,
      başlat 'ı okumadım sanırım , yoksa okudum mu , Kerem'in defaatle okuduğunu biliyorum :D

      Sil
  2. Hmm ders alınacak hikayeleri ve kitapları okumayı seviyorum. Öneriniz için teşekkürler. Okumaya çalışacağım. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi'blog,
      aslında ders alıncaka demek çok doğru olur mu bilemedim şimdi ,ama sorgulama başlatabilir :)sevgiler benden :D

      Sil
  3. Evde 2 ergen bir de biz...Benim de aklımda olsun bu kitap o zaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saadet Uslu,
      bence ergenleri anlamak adına hoş bir kitap , ben kitaptan sonra bile anlamıyorum ama çok güzel anlıyor taklidi yapıyorum ::D

      Sil
  4. Okumak gerek :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  5. Alıntıya bayılıyorum :D Keşke bir adet Thor'umuz olsaydı mesela :D

    YanıtlaSil
  6. bunu bilmiyom ama bulunca okurum :)

    YanıtlaSil