19 Eylül 2016 Pazartesi

87-BUNALTI- DEMİR ÖZLÜ


1. Baskı Ahmet Halit Kitabevi 1958
2. Baskı Ada Yayınları 1987
Sel Yayınları 1. Basım 2009
90 Sayfa

"Anı defterimde onun tuttuğu yere yeni sayfalar eklemek; bitmeyecek bir uğraşı .Ne zamana kadar sürecek? Şimdi kurtulmaktan için yazmaktan başka çare olmadığını anlıyorum."

"Sana mektup yazsaydım, sayfayı baştan sona hiçbir şey kelimesiyle dolduracaktım .Senden söz etmek bile gereksiz . Gittin , o kadar."

********

Türk Edebiyatında 50 Kuşağının temsilcilerinden biri kabul ediliyor Demir Özlü.

Bunaltı ilk yazınlarından biri.

Kitapta Bunaltı'dan başka öykülerine de yer verilmiş.

En sevdiğim Bunaltı , oldu.

Bir dönemi anlamak için okumak lazımsa , Demir Özlü okumadan geçilemeyeceklerden.


16 yorum:

  1. Tavsiye için teşekkürler. Sevgiler,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hikaye Kalpli KAdın,
      sevgiler benden , ben teşekkür ederim yorumsuz bırakmadığınız için :D

      Sil
  2. Listeme aldım hemen. Toplu öykülerin olduğu kitapları okumayı seviyorum. Bu konuda mizahını da konuşturarak yazdığı için Aziz Nesin'i çok severim. :) Demir Özlü'yü öğrenmem iyi oldu. Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valar morghulis,
      Aziz Nesin başka bir şey ama :D harika bir şey :D

      Sil
  3. Teşekkürler...Sevgiyle kalın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Daha Mutlu Yaşam ,
      ben teşekkür ederim , siz de hep sevgiyle kalın ...

      Sil
  4. heeeey ilk kitabııı, bunun ilk baskısını bulmuştuum. bu öyküleri acemi ve varoluşçuuuu, demir özlü en sevdiğim birkaç yerli yazardan biri oleeeey çok heycanlandııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeptone,
      ayyy , ne güzel ilk basımlar ya ,:D

      Sil
  5. Bir kitap 90 sayfaysa ve tavsiye ediliyorsa okunur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abdullah ÖZER,
      kaçırmayın dediklerimden :)

      Sil
  6. Sizi blog keşif etkinliğinden takipteyim bana da beklerim sevgiler :)
    http://guzelvekulturluyum.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil