9 Temmuz 2015 Perşembe

58-A SINIFI- ROBERT MUCHAMORE



CHERUB II
Çeviri:Ayşe BAŞÇI
1. Basım 2010
288 Sayfa




Bu seri hakkında kısaca bilgi almak ve serinin ilk kitabı hakkında ne yorum yaptım diye bakmak isterseniz , TIK.


İlk  kitaptan mutlu ayrılmıştım , 2. kitaba başlarken acabalar vardı kafamda.

Malum serilerde ilk kitap güzelse , 2. için aynı şey söylenemeyebilir.

Hele de 12 kitaptan oluşmuşsa bu seri ara kitaplar , sayfa doldurmak kastı ile yazılmış olabilir , düşüncesindeydim.

Yalan değil , bu tip serilerle de karşılaştım ve keşke tek kitap kalsaymış dediğim oldu.

Fakat bu kitabı ilkinden daha çok sevdim.

Hatta Kerem'e bunu söylediğimde şaşırdı ve kendisinin ilk kitaptan daha çok hoşlandığını söyledi.

Enteresan , demek iki kişi aynı kitabı okuyup farklı beğenilere sahip olabilir :D

Seri uzun , o halde okumaya devam ...

Sevgiyle, kitapla kalın...


10 yorum:

  1. keyifli okumaların olsun eylemcim nice serilerin olsunda birini kerem abimiz beğensin birini sen :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Hayatım Kitap , Kerem abimiz :D, teşekkür ederim canım , Kerem oğlum bu arada :D

      Sil
  2. Yazarin hayalgucune şapka cikariyorum, 12 kitap! Bakalim en cok hangisini begeneceksin, yoksa bu kitap favorin olarak mi kalacak?:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Eren O.,

      aynen ben de şapkamı çıkarıp başladım okumaya :D gerçekten bu benim de merakımı celbediyor , bakalım hangi kitabı en çok seveceğim :D

      Sil
  3. Konusu çok güzel görünüyor ama 12 kitaplık seri gözümü korkuttu biraz :) size kolay gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Gül Akça ,

      benim de korkutmuştu başta ama keyifli şimdilik , umarım devamı da böyle gelir , teşekkür ediyorum :D

      Sil
  4. Amma uzun seriymiş ya:)Benim en son okuduğum seri 6 kitaplık bir seriydi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @Kitap Cumhuriyetim,

      evet yaa, oldukça uzun :D

      Sil