14 Ekim 2014 Salı

SİNEMA GÜNÜ- KAYIP KIZ



Bu hafta sinema gününde , kitabını okumadığım bir film vardı.

Gone Girl-Kayıp Kız , bir Gillian FLYNN kitabı , yine senaryo aynı yazar tarafından yazılmış, Ben Affleck ve Rosamund Pike ta başrolü üstlenmiş.

Psikolojik -Macera tanımına 'cuk ' oturmuş film. Azcık Polisiye de ilave edilmiş.

Ve iyi ki kitaptan önce izledim bu filmi.Eğer kitabı okuyup filmi izlesem eminim bu kadar etkilenmeyecektim. 

Hop oturduk hop kalktık film boyunca, sonuna yakın da çok güzel ters köşe olduğumuzu anladık.

Velhasıl , okumadıysanız bile muhakkak izleyin derim.

Not :Film +18 uyarısıyla sinemalarda..

10 yorum:

  1. hhhmmm güzele benziyor, şeytanın bacağını kırar da sinemaya gidebilirsem aklımda bulunsun:)

    YanıtlaSil
  2. Evet güzel bir film gidilir galiba .

    YanıtlaSil
  3. Kitabı yarım bırakmıştım pek beğenmemiştim,bu yorumdan sonra kesinlikle tekrar okumaya başlamayı düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yarıda bıraktıysanız , asıl aksiyonu kaçırmışsınız sanırım , filmde öyleydi en azından :D

      Sil
  4. her yerde reklamını görüyom yaaa yollarda nette izlerim artık :)

    YanıtlaSil