30 Ekim 2014 Perşembe

MİM-PATLAYAN BALONLAR

PATLAYAN BALONLAR mimlemiş beni , kendisine teşekkür ediyor hemen sorularına geçiyorum :D

Kurgusal ama bu mim haber vereyim dedim :D






Romantik: Bir süredir hoşlandığın biri var. Konuşmaya 

çekiniyorsun ama artık bu belirsiz gidişatı yönlendirmen 

lazım...


Bu soruya evliliğinin 15. yılında biri olarak cevap vermek zor tabi :D Bunu konuşmaya çekindiğim ama benimle konuşmasını çok istediğim blogger arkadaş olarak değiştiriyorum (kurgu da kalmadı arkadaş) .
Bir kere yorum atarım , olmuyorsa olmuyordur  :D



Dram: Çocukken öyle bir şey yaptı ki kuzenin senin kör 

olmana neden oldu ama bunu aileleriniz bilmiyor. 

Herkese her şeyi anlatır ve o kuzeninle konuşur musun

, yoksa acını içine atar, hiçbir şey olmamış gibi 

kuzeninle konuşup yaşamına devam mı edersin?


Ya dalga mı geçiyorsun, kazara falan mı bu yaptığı  şey , hayır değilse kuzen muzen dinlemem onu da kör ederim :(



Bilimkurgu: Süper bir gücün olacak. Bunun ne olmasını 

istersin?

Süper bir gücüm olsa , reel bakarak duruma, diyebilirim ki evi temizlerim ;)


Macera: Gece uyurken eve hırsız girdiğini fark 

ediyorsun. 

Dahası, hırsızın odana süzülüp çekmecelerini 

karıştırdığını duyuyorsun. Ne yaparsın?


Bu soruya 2 olasılıkla cevap veririm ;


1-Oğlum evdeyse, sesimi çıkarmam

2 -Evde yalnızsam ,  hırsız benden korksun :D



Komedi: Resmi bir ortamdasın. Deri koltuğa oturduğunda koltuktan ses çıktı ama herkes o sesin senden çıktığını düşünmüş olabilir...

Yaaa ama ya çok sıkılıyorum kalabalıklarda , bir de böyle şapşalak durum olmasın bana ya , başkasına olsun ben güleyim :D


Korku: Elinde bıçak olan bir katil üzerine doğru geliyor. 

Kurtulmak için ne dersin?

Yine olasılıklı cevaplar
1 -Benim elimde ne var
2-Kaçarım


Şimdi de sırada reklamlar var: http://patlayanbalonlarr.blogspot.com.tr/ da en sevdiğin bölüm?


Aslında kendisiyle yeni yeni tanışma çalışmaları yapıyoruz , fakat hem okuduklarından , hem izlediklerinden hem de diğer hobilerinden karma olarak bloguna alabilmesini seviyorum , benim hayalim de blogda bunu yapabilmekti fakat gördüğünüz üzere olmadı.



Bu mim'i beni hep unutuyorlar bu mim olayında  diyen ;

Kontes'e geitsin :D



20 yorum:

  1. Kurgu cevabina bayildim bide evi temizleme gücüne. Seninki hayata gerçek bir bakis olmuş cidden :D

    YanıtlaSil
  2. hahaaayyy:)) ben de istiyom evi temizleme gücünden, şıp diye anında 4-5 çeşit yemek çıkaran bi süper gücüm de olsa fena olmaz hani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bak şıp diye yemek kısmını bana bırak onda sorun yok , sorun temizlik ve düzen kısmında , mümkünse temizlediğim ev hiç pislenmesin , o da olur , yani , öyle :D

      Sil
    2. söz konusu süper güçse yüzsüzlüğün dibine vurabilir, isterim de isterim:))

      Sil
    3. ben süper yemek gücü olarak sana ne istersen yaparım , temizlik kısmına karışmam :D

      Sil
    4. ooooyyyy çok cazip bir teklif:) temizliği de halletcez artık napalım:)

      Sil
  3. Allaammmm nasıl bir acıtasyon yaptıysammim yağmuru oldum :D Sağ olun efendim <3 Yapayım hemen, eğlenceliymiş :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. herkese mi yaptın ki , ben de bana özel sanmıştım :D

      Sil
    2. Yok işte bloğa yazdım bi. Öyle birebir şey etmedim kimseye. Mimsiz ama gururlu :p haha

      Sil
    3. :D yaza da bilirsin ya , bir şey olmaz ben de nasıl bir algı düzeyi mevcutsa hep tepelerde :D

      Sil
  4. Ahaha temizlik yapma gücü ha? :) Çok güzel, ellerine sağlık. Çok eğlenerek okudum. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , ee sen ev hanımına hangi süper güç diye sorarsan alacağın cevap (genellikle ) bu olur :D gülmene sevindim , gülen yüzün hiç solmasın :D

      Sil
  5. Heeyy benim hazırladığim mim soruları bunlar :)

    Her bloga yayılmış olduğunu görmek güzel :))

    Cevaplarınz da ne eğlenceli olmuş efendim :))

    Bu arada yarin cumartesi 20de yeni öykü dizim blogumda başlıyor! :)))) beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet siz hazırlamışsınız , keyifle yaptım , emeğinize sağlık ve teşekkürler...:) gelirim ne demek ...

      Sil
  6. intikamcıııııı kinci seniiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya öyleyim , ama yani kör etmiş beni yaaa:(

      Sil
  7. intikamcııııı kinciiiii :)

    YanıtlaSil