7 Ekim 2014 Salı

96-SONA KALAN - TESS GERRITSEN

 Çeviri: Bahar Yaldız ÇELİK
1. Baskı 2014
477 Sayfa


"İki kez kimsesiz kalıp , iki kez tek hayatta kalan olmak..."

Tess Abla'dan bir Rizzoli&Isles kitabı daha .

Mevzu tıbbi -gerilimse ve yazar da bu işin ustalarından biriyse bana çok söz düşmediğini düşünüyorum.

Bundan sonraki kitapta adli tıp uzmanımızın kişisel yaşamına dair daha çok ayrıntı bulmayı umuyorum.

Nitekim son iki kitaptır ne gözü kara polisimiz ne de adli tıp uzmanımızın kişisel yaşamına dair pek bir şey bulamadım.

Fakat yazarımız da bunun farkında herhalde ki ince ince dokunuyor ve zemini oluşturuyor, tabii bana da öyle geliyor olabilir.

Bakalım , bekleyip , okuyup , göreceğiz.


16 yorum:

  1. Hiç bu yazardan okumadım.. Rizzoli&Isles mıymış :) diziyi izliyordum da kitabı olduğunu hiç bilmiyordum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet dizinin kitabı ama tek ya da ilk kitap değil , külliyat mübarek .Oldukça uzayacak gibi görünüyor ve biz de merakla bekliyoruz:D

      Sil
  2. rizzoli &ısles'a daha giriş yapmadım ama masumiyetin için savaş, bıçak sırtı, kan gölü romanlarını okudum..adettendir deyip her cinayet ortamına bi aşk sıkıştırıvermişti, pek etkilenemedim tess ablamızdan o yüzden..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben polisiye sevmediğim için çok nadir okuyorum bu tür kitaplardan... ama rizzoli&isles'i seviyorum onun için ilgimi çekti :)

      Sil
    2. kitap sevinci ,
      olmadı ama
      cerrah ile başlayıp çırak ile devam et, sarmıyorsa konuşalım :D senin okudukların zaten biz Tess severlerin de vasat bulduğu kitaplar :D

      Sil
    3. Gül Akça ,
      Cerrah ile başlamanızı öneririm:D

      Sil
    4. yok yok rizoli &ısles'i çok merak ediyorum, fikrim değişir sanırım, seriyi bölük pörçük almışım, cerrah ve çırak yok:) günahkar, ikiz bedenler, siliniş var, cerrah ve çırak'ı denk getirip aldığımda okumaya başlıcam seriyi.. umarım aşk yoktur ama bunların da içinde...

      Sil
    5. azcık aşkı kaldırabilirim sanırım:)

      Sil
    6. azcık ya çok değil o da cinayetlerin arasında kaynayıp gidiyor zaten, bir dalak iki böbrek falan :D

      Sil
    7. haaa oldu o zaman:)

      Sil
  3. Hiç okumadığım bir yazar ama gerilim kitaplarını severim. Deneyeceğim, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  4. Tess abla okuyasım geldi yine:)

    YanıtlaSil