28 Ekim 2014 Salı

107-KAYBEDEN ÖLECEK- PATRICK SENECAL

 Çeviri: Yaşar İLKSAVAŞ
1. Baskı 2010
269 Sayfa


"-Ama Tanrı hiç bir zaman cinayeti teşvik etmedi , Maude!Hiç bir zaman...
-Ahlaksızlık hüküm sürdüğü için Sodom ve Gomorra'yı yaktı! Musa'yı izleyen firavunun tüm ordusunu suda boğdu! Tüm günahkar insanları Tufan'da yok etti!Tanrı milyonlarca insanı öldürdü, Mösyö Yannick! Jacques da aynı şeyi yapıyor! Kötülük'ü ortadan kaldırıyor!"

***********

Bu kadar basit bir kazanın , bu kadar inanılmaz sonucu olur mu?

Olur , cevabını veriyor yazar bize.

Çok fena gerildiğim, kahramanlarının hiç birinin kişilik analizlerini yapamadığım kitap.

Biri-ikisi değil alayı şizofren :D

Şizofren diyorum ama şizofren tanımına tam olarak uymuyorlar, cani desen tam karşılamıyor , kötü desen yanından geçmiyor.

Arka kapağı okursanız biraz daha net anlayabilirsiniz aslında , benim anlatmak isteyip te anlatamadıklarımı.

Tam bir psikolojik savaş verdim , kitap boyunca.

Not: Kitabın orijinal adı , 5150,rue des Ormes.

5150 Elm's Way olarak filmi varmış.

Bu Elm's way , benim izlediğim Elm Sokağı olamaz değil mi :D

#guzokumasenligi
#senlikbahaneokumaksahane 

10.

12 yorum:

  1. :) Yazar sanırım bu kitabı benim bu gün içinde bulunduğum alayına s***ktir et modunda yazmış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok aslında o kitabı okudum ben , ona benzemiyor :D

      Sil
  2. Hiç bana göre değil:) iyi okumuşsunuz yine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okurum ben :D aslında yarıya kadar çok iyi geriyor ve fakat sonlara doğru hepten zıvanadan çıkıyor :D

      Sil
  3. Tam benlik bir kitapmış.Okurum ben bunu:)Paylaşım için teşekkürler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harbiden tam size göre , :D okuyun bence de :)

      Sil
  4. Bu kitabı Migros'ta görmüştüm uzun bir kararsızlık sonunda bunu bırakıp başka kitaplar almıştım. Yanlış bir kararmış galiba alıp okusamıymışım ne :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevebilirdin büyük ihtimal , şaşırtan kitaplardan , hani işte migros kitabı deyip geçtiklerimizden ama iz bırakanlardan biri...

      Sil
  5. mesela nerden buldun bu kitabııı. 5 tl diyei indirim mi. dur migros muuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ivit :D ya da d&r'ın 5 tl kampanyasından almış ta olabilirim , şimdi aklıma geldi :D

      Sil
  6. Çok merak ettim o.O Listeme aldım ^.^

    YanıtlaSil