19 Eylül 2014 Cuma

SİNEMA GÜNÜ- ŞİPŞAK ANADOLU



Bu sezonun startını yerli bir yapımla yapalım  , Türk sinemasına bir destek te biz verelim dedik.

Demez olaydık.

Film başladı , çekimler Karadeniz'de yapılmış , Ordu'nun ilçesi Korgan var ekranda , tam yeşillik görsel şölen olacak sanıyorduk , yanıldık.

Filmde şive yok , oyunculuk yok, espri yok ,zaten çok bir şey beklemiyorduk ama hiç bir şey bulamadık.

Yarısına kadar zor tahammül ettik , bu yarısında çıktığım 2. Türk filmi , diğeri de Süpertürk'tü ki o da felaketti.

Amacı da anlamış değilim ,halk gülsün , eğlensin , neşelensin ise maksat,

 küfürle bile güldüremeyen film olarak tarihe geçsin . 

16 yorum:

  1. BEN FILME GITTIM COK DA BEGENDIM VE COK GULDUM. SIZIN FILMDE OYUNCULUK YOK DEDIGINIZ CENGIZ KUCUKAYVAZ LEVENT INANIR GIBI BASROL OYUNCULARI HAYATLARINI TIYATRO VE SINEMAYA VERMIS INSANLARDIR DEMEKKI SIZ ANLAYAMAMISSINIZ VE ELESTIRMEK ICIN ELESTIRMISSINIZ. HIKAYEDE SICACIK BIR KASABA HIKAYESI ANLATILMIS KESKE YARIDA CIKMAYIP SONUNA KADAR IZLEYIP OLE YORUM YAPSAYDINIZ YA DA HIC YAPMASAYDINIZ YERSIZ BIR ELESTIRI BU TURK SINEMASINA. YABANCILAR SACMA FILM YAPARLAR AYAKTA ALKISLARSINIZ BIRAKIN BU YABANCI OZENTILIGINI YURDUMUN INSANI MIS GIBI KARADENIZDE KIMSENIN GITMEDIGI YERLERDE FILM CEKMIS TAKTIR EDECEGINIZE SONUNA KADAR YAZMADIGINIZ FILMI ELESTIRMISSINIZ HERKES BLOG YAZARI OLDU VALLA

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğru Cengiz Küçükayvaz ve Kadir İnanır var filmde , bir de Esra Ceyda kardeşler var ki büyün filmin sımsıcak olduğu dakikalara imza atmışlar.Ayakta alkışlanacak yerli yapımlar da var Tük sinemasında , onlar inanın ayakta alkışlamaktan çok büyük gurur da duyarım .Yabancı özentiliğim hiç olmadı, ki yabancı film de beğenmediğim olmuştur.Sonuna kadar yazmam filmi, ben film eleştirmeni değilim.Beğenmiyorsanız blog yazarlığımı okumayın kardeşim, silah mı dayadım başınıza.Bir de isim yazmadan , kimlik bildirmeden benim blog yazarlığımı eleştirme hakkını kendinizde görmeniz oldukça manidar.Ben saklanmadan yapıyorum eleştirimi en azından.Beğenmedim filmi , nokta.

      Sil
    2. SENIN NOKTA KOYDUGUN YERDEN TEKRAR VIRGUL KOYAR DEVAM EDERIM SANA MI KALMIS FILMI ELESTIRMEK KI FILMI SONUNA KADAR IZLEMEDEN NASIL CAHILCE ELESTIRIRSIN FILMI BE ADAM ONCE SONUNA KADAR IZLE OYLE YORUM YAP. ESRA ILE CEYDA KARDESLERDE GAYET GUZEL OYNAMISLAR KI 2 DK YI GECMIYOR ROLLERI VE KOMEDI FILMI BU ADI USTUNDE COK DA GULDUM ONLARIN SAHNELERINE BOLE ELESTIRMEK ICIN ELESTIREN BLOGUNA REKLAM YAPMAYA CALISAN INSANLARA prim vermiyorum daha fazla vermissin 5 tl bilet parasi yazmissin bir sayfa bilet parani geri versinlerde fazla konusma !

      Sil
  2. Oyuncularinin hepsi kaliteli isimler oldugu gibi filmin goruntu yonetmeni de Ertunc senkaydir.agir romandan hababam siniflari recep ivedikleri ceken efsane goruntu yonetmenidir ustaya saygi biraz!! biz cok begendik filmi ve gulduk sorun sizde sanirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. doğrudur, sorunun ben de olma ihtimali yüksek ki zaten ben beğenmediğim için benim görüşüm , başkasını bağlamıyor yani.Ne güzel olmuş gülmeniz ve beğenmeniz filmi, yurdumun böyle sorunsuz, kalite anlayışı yüksek , entelektüel film izleyicisine çok ihtiyacı var.Bir de isim bıraksaydınız çok güzel olurdu gerçekten , perde arkasından yapılan yorumları çok samimi ve tarafsız bulamıyorum ne yazık ki, tabi ki bu yine benim görüşüm başka hiç kimseyi bağlamaz.

      Sil
    2. Biz cahiliz sen mi entellektuelsin yani ?? Once sonuna kadar izlemedigin gilmler icin zahmet edipte kalem oynatma. Ne bekliyodunki bulamadin komedi filmi bu cokta komik buldum

      Sil
  3. Ben zaten sevmiyom çok komedi filmi. Bana şaçma geliyo komedi diye küfürleri dayamak sevmiyom yok :)

    YanıtlaSil
  4. Biz de gidecektik ki... Direkten döndü.
    İyi ki de dönmüş o zaman;)

    YanıtlaSil
  5. allam sezon açmak için evet süfeer seçim olmuuuş :)

    YanıtlaSil