27 Ağustos 2014 Çarşamba

ETKİNLİK- Renkli TAG

Sevgili MAVİ UÇURUM benim bir etkinliğe davet etmiş. Katılmasam olmazdı , kendisine teşekkür ediyorum. Kendisinin cevapları için TIK ...

Aslında vlog yapıyorlar bu etkinlik için ama beni mazur görün çok istediğim halde vlog olayına girme cesaretim yok.

Ve tag'imin rengi :D


1. Bu renkte aldığın son kitap? /


2. Kapak tasarımında yüz resmi bulunan kitap? 




3. Ana Karakterini çok beğendiğiniz bir kitap? 




4. Sinemaya uyarlanmış yada yakın bir tarihte uyarlanacak olan  bir kitap?




5. Bu renkteki favori kapak tasarımlı kitabınız? 



6. Beklentilerinizi karşılayamayan kitap? 





7. Herhangi bir seriye ait olmayan bir kitap?





8. Konusunu orijinal bulduğunu bir kitap?





 Ben de Kontes, Selmin, Sinem ' etiketliyorum , kolay gelsin :)

Not: Bu seçtiğim kitaplar , bu tag için kitaplığımın içinden bulabildiğim ve uygun olduğunu düşündüğüm kitaplardır , lütfen genel olarak tercihlerim olduğunu düşünmeyin.

20 yorum:

  1. mimoşun aklımda gelcam gelcaam :))))

    YanıtlaSil
  2. Ben de bir ombrebook fotoğrafı çeksem deyip üşeniyordum :) Bu da güzelmiş.Akşam eve gidip kitaplığı taramam lazım :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel kitaplarmış. :)

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim , siz de yapı diyeceğim ama vaktinizi çalmayalım bebişinizden ...:D

      Sil
  5. Çok şeker olmuş , ben de kitaplığı düzenleyeceğim zaman yapayım bari :) Marangoz araya kaçak kat çıkacak , onu bekliyorum:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi bakalım kolay gelsin , :)yap ama mutlaka :D

      Sil
  6. cerrah çok ilginç bir kitap değil mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok ilginç , çok güzel , beni kendine bağladı Tess abla bu kitapla :D

      Sil
  7. Çok teşekkür ederim etkinliğe katıldığın için^^

    YanıtlaSil
  8. Kahraman Tazeğlu kitaplarını sevmiyom ben. Benim de beklentilerimi karşılamıştı. Artık bi beklentim yok gerçi :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama beklentilerimi karşılayamayan kitap olarak seçmiştim ben de onu ::D

      Sil
  9. şiir severim ancak kahraman tazeoğlu nu sevemedim,
    bir kitabını bir günde okudum ama yakın bulamadım kendime :)
    onun dışında cerrah kitabını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim de beklentimi karşılayamayan olarak seçtiğim kitap Tazeoğlu'nun kitabı , ha kötü müydü , hayır, ama reklamı yapıldığı kadar da değildi.Cerrah seri biliyorsun ve mükemmel:)

      Sil
  10. Merhabalar, Çiğdem ben :) Bir mim de benden o zaman: http://ciigdemakkaya.blogspot.com.tr/2014/08/mimcika-mimcik-hangisini-secerdiniz.html :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama yaptım ki ben o mimi ,başka varsa..:D
      http://kitapeylemi.blogspot.com.tr/2014/08/mim-hangisini-secerdiniz.html?showComment=1409171928517#c8175236467294914778

      Sil