12 Temmuz 2014 Cumartesi

64-BEYAZ MÜSLÜMANLARIN BÜYÜK SIRRI-SONER YALÇIN

EFENDİ-2*
1. Basım 2006
435 Sayfa


Soner Yalçın, Erasmus'tan şu sön sözle noktalamış kitabı;

"Madem ki söyleyeceklerim doğru , ne diye susayım ki.."


Kimse susmasın istiyoruz her zaman , susmak çözüm değil .

Anlattıkları doğru mu yanlış mı diye düşündürmesi bile yeterli.

İlk kitapta olduğu kadar isim karmaşası yok demek isterdim , fakat aynen devam .

Gerçi ilk 150 sayfayı soluksuz okudum da diyebilirim , bu kadar isme rağmen.

Bir de sağolsun tarih yazarlarımız sürekli iç sesleri ile yazıyorlar kitabı.

Bu sesler sayfa altlarına dipnot düşülebilir oysa.


Geçen kitapta da bilgi birikimine hayran olmuştum Soner Yalçın'ın.

Bu kitapla hayranlığım pekişmiş oldu.

Okumalıyım dediğim çok fazla kitap var bu anlamda.

Fakat bu kitapları okumak biraz zor.

%100 dikkat ve konsantrasyon gerekli.

Notlarım , post-itlerim , ufak yığınlar halinde birikti.

Yine inş , bu kitaptan aldığım kitap isimleri , bir gün okuduklarımın arasında yer bulur.



10 yorum:

  1. Ben çok meral ediyorum bu kitabı, alayıom bari ama o kadar çok kitap var ki sırda. Olsun, ona da sıra gelir. sağol canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok kitap var çok , keşke bu yeni çıkanların hepsi gelse bize de hangisini okusak acaba diye düşünmesek :D

      Sil
  2. Beyaz Türklerden sonra Beyaz Müslümanlar. İlginç olmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok fena hemde , kimler yok ki, şaşırıp kalıyorum sadece:)

      Sil
  3. Ben de ne kadar dikkatli ve bilinçli bir okur olduğunu görüyorum, özendim:) kmeyifli okumalar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek efem , ben de senin okuma aşkına hayranım :)bu tip kitaplarda dikkat şart başka türlü okumanın imkanı yok, ya da anlamanın...

      Sil
  4. 1 ve 2 yi okudum sorgulamamızı sağlaması bile yeter.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de öyle , sorgulamaya düşünmeye teşvik eden kitaplar hep olsun diyorum ...

      Sil
  5. okumadığım türden okumuşsun yaaa :) ama bu yazar iyi biliyom :) ödülün var ben de amaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eyvallah deep, bunlardan da oku ya , iyi yazıyor gerçekten ...

      Sil