2 Mayıs 2014 Cuma

TAKINTILI MİM

Sevgili HAYATIM KİTAP mimlemiş, ne zamandır mimleyen arkadaşlarıma cevap veremiyordum, bu sebepten hem bahanem olsun bu mim hem de biraz kendimden bahsedeyim istedim.

'a teşekür ederim:)


Aslında çok farkında olmadan yaptığım şeyler vardır belki ama genelde takıntı yaptığım şeyler olduğunu düşünmüyorum.

Yine de;

*İki günde bir kitap bitirmeye çalışırım , hem okuma odamda hem de yatağımın başucunda okuduğum kitaplar farklı olduğundan zor oluyor biraz ama çok çok 3 günde bitmeli o kitap :)


*Dışarı çıkarken çantamda muhakkak kitap olur yoksa kendimi eksik hissederim.

*Gece yaşamayı sevmeme rağmen ev halkının düzeninden dolayı sabah 6.30 da kalkmalıyım , bu rutin her ne kadar gece yaşamak istiyorum desem de gündüz hayatına mahkum ediyor beni.


*Gezmeyi çok seviyorum, o kadar çok seviyorum ki bazen ekmek almaya gitmek bile zor geliyor.:D
Tam bir ev kuşuyum :)


Yani biri yemeğimi suyumu verse de oturduğum yerden hiç kalkmasam :)

*Şimdi yukarıdaki maddeyi okuyup aaa hiç iş yapmak istemiyor musun demeyin , üşengeç asla değilim , hele iş yemek yapmaksa :)Kaç çeşit isterseniz isteyin , ne kadar yorgun olursam olayım asla üşenmem:)



*Her zaman üşürüm :)Çok üşütüğüm gibi oldu ama yazın bile kalkar kalmaz incecik bir şey de olsa alırım üzerime.
Bu kadar üşüyen biri olarak kışı severim .Kar yağsın , soğuk olsun isterim , tabi bunu sıcak evimden istediğimin farkındasınız değil mi :)

*Tv açıkken uyuyamam, bunu eşime bir türlü anlatamadım o ayrı , O tv izlerken  pardon dinlerken uyumayı tercih ediyor fakat ben o sırada kitap okuyor olduğumdan o tv sesi benim beynimde matkap görevi görüyor.

*Nescafe , Türk kahvesi ve çayla yaşayabilirim , bunlardan biri varsa yemek yemesem de olur:)


*Sakız çiyneyenden de çiğnetenden de nefret ederim , gerçekten bak , onun yerine çekirdek çitleyin kardeşim:)Ya da başka bir şey yapın .



Şimdi bu mim bağımlılık mimi olacaktı ki :)


4 yorum:

  1. ya süperdi ya böyle güzel bir mim yaptığın için kırmadığın için asıl ben teşekkür ederim seni tanımak çok güzel bende çok üşürüm çantamda kitap bulundurmaya bayılırım ,aynı eşlerimiz :D izlemek denemez dinlerken uyumayı seviyo ve ben nefret ederim tv ile asla uyuyamam :)
    sakız çiğnemekten de çiğnenmesinden de hiç haz etmem ,sadece evde çiğnerim bazen oda ağzımı yamuk yumuk etmeden :D

    ama harikaydı senin hakkında bir sürü şey öğrendim süperde oldu ,daha yakından tanımak da istediğim birisin .senin varlığın blogun benim için güzel okumaktan izlemekten seni tanımaktan mutluyum.inş hep buralarda olursun
    üç günde bir kitap olayı da müthiş :D olmak istediğim seviye ama hiç olamıcam sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim , ne zamandır mim yapmıyordum:D Ben buralardayım hep , arada sırada istem dışı aralarım olsa da gitmeye pek niyetim yok :)İnş bir gün tanışma şansımız da olur, bunu ben de isterim , blog camiasından tanıdığım en azında yüzyüze görüştüğüm kimse olmadı şimdiye kadar inş seninle kırılır bu makus talih:)Bu arada sen istemiyorsun evinde ama ben sigara içiyorum o halde dışarda buluşalım:)

      Sil
    2. :D ben zaten hastayım :) benleyken balkonda içebilirsin belki :)

      Sil
    3. peki canım , seni kıracağım senleyken de içmeyiveririm :)

      Sil