21 Mayıs 2014 Çarşamba

MİM 'LER

Pek kıymetli üstadımız , yeni nesil yazarlarımızdan , bloggerım arkadaşım MİM yapmış , evet bu defa beni mimlememiş ama daha önce mimlediğinde yapamamıştım .Bunu yaparak hem kendimi affettireyim , hem gönlünü edeyim, hem de soruları çok sevdim , bir iki kişiye daha göstermiş olayım dedim.

Eyvallah SADE VE DERİN:D 


MİM1- ANNE YALANLARI

Evet bu bir itiraftır , ben de pek çok yerde oğluma o kapuska değil ki tavuklu yemek diye yutturmaya çalışıyorum ve fakat bu yeni nesil bize benzemiyor.Ben annem ne derse ona inanırdım , benim oğlum yemiyor bu tip yalanları.Ne tavuğu ya bal gibi kapuska işte , iki parça tavuk var diye kapuska değişmez ki deyip yine yemiyor yemeği :(

Yani anne yalanları tarihte kalıyor yavaş yavaş...

MİM2-TEK KELİME ETME (!) MİMİ

Telefonun nerde?

 mutfakta :)

Partnerin? eşim

Saçların? 4. yılında 


Annen? HIMMMM...


Baban? CAN


En Sevdiğin Eşya? Çaydanlığım 


Son Gece Gördüğün Rüya? Unuttum :)


Hayalindeki Araba? 4*4 


İçinde Bulunduğun Oda? Huzurum:)


Korkun? deniz


10 Sene İçinde Ne Olmak İstiyorsun? doktor :D 



Sen Ne Değilsin? düzenli :(


Üzerinde Ne Var? kat

Senin Hayatın?aynı


Moralin?düzgün


Şu An Ne Düşünüyorsun? Çay


Senin Bilgisayarın?LG


Bira?Kahve 


Aşk?Oğlum :)



MİM3-SİZ HİÇ?

Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi?

evet , evlat aşkı aşkların en gerçeği :)


Siz hiç acı çektiniz mi?


Çok büyük acı çektiğimi düşünmüyorum , Allah


 evlat acısı göstermesin , en büyük acının o

olduğunu düşünüyorum.

Siz insanların ta gözlerinin içine baktınız 


mı?

Birebir diyalog kuruyorsam mutlaka , fakat


alelacele bir iş ise mümkünse değmeden geçmeye

 çalışırım.

Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları

 yakalamaya çalıştınız mı?


Yok , :(


Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde bayılana


 kadar güldünüz mü?


Çok utanırım ya , bir kere yağmurlu havada


 düşmüştüm , kimse olmamasına rağmen acıdan 

değil ama utançtan ağlamıştım :(

Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı?


Yapılmaz mı ya :)



Siz hiç kafanızı su dolu bir kovaya koyup


 nefesinizi ne kadar tutabildiniz mi?


Hayır yaa , çok korkuyorum ki sudan :(


Siz hiç ruh çağırdınız mı?


Çağırmıştık eskiden , cin peri hikayelerine de


 ayrıca bayılırım :)

Siz hiç altın günü yaptınız mı?


Eskiden çok eskiden ...


Siz hiç pamuk şeker yerken yüzünüze gözünüze bulaştırdınız mı?


onu düzgün yiyebilene altın madalya veriyorlar


 zaten :)

Siz hiç gece yarısı uyanıp sevdiğiniz birinin


 nefesini dinlediniz mi?


oğlumun, sıklıkla, aldığı her nefes ayrı bir


 mutluluk çünkü .

Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı?


Saatlerce mi , pimpirikli biriyim ben, yerimde


 20 dk.dan fazla durdum mu rahat batıyo ki :)

Siz hiç çimlerin üzerinde çıplak ayak yürüme 

keyfini yaşadınız mı?


Evet köyde , güzel hi
s , bir de KKKA olmasa

Siz hiç yağmur altında çılgınca koştunuz mu?


Yağmur en sevdi
ğim şeylerden biridir ,


 koşmayı değil ama yağmur yağarken yürümeyi

 severim , hiç bir yere çıkamıyorsam ellerimle


 değsem bile mutluluktur benim için.

Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirdiniz mi?


Günlerim genelde mutlu geçer .



Siz hiç sesiniz kötü olsa da bir şarkıyı 


bağıra bağıra söylediniz mi?


Sesim çok kötü ya , oğlumun yeter , kes 


demelerine aldırmadan bazen sırf bu 

dediklerinin demesi için bile söylerim :)

Siz hiç kendi takımınız yense bile karşı


 takımı alay etmeden medenice tebrik ettiniz


mi?

Tebrik ederim tabi , takım tutkum olmadığından


herhalde :)


Siz hiç yardımlaştınız mı?


olmaz mı .


Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi

 olduğu her


 halinden belli birine yerinizi verdiniz mi?


hiç kimse için saatlerce beklemem , eskiden 


faturaları elden yatırdığım dönemde bu yer

 verme yüzünden çok uzun beklediğim olmuştu 
ama.

Siz hiç etraf ne der demeden hiç rahatça 


hareket ettiniz mi?


edemem , çok utangacım , millet ne der korkusu


 yaşarım ama bir gün yurtdışında çok şey

 yapmak istiyorum :)

Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi?


%100 istediklerim olmasa da yaşadığım hayattan


 şikayetçi değilim , bu da mutlu olmak için 

yeterli .




Evet teşekkür ederim DEEPTONE, dileyen herkes

 yapabilir mimi , zira oldukça samimi geldi 

sorular bana.

10 yorum:

  1. heeeey kapuskadan başlayarak hepsine güldüm ama ben :) iyi ki yapmışsın yaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sayende deep , sağolasın :)Gülmek güzel şey , güldürebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil
  2. burdan alabilirsin belki beğenirsin hediyem olsun cnm
    http://i.hizliresim.com/1PBBZp.png

    YanıtlaSil