10 Mayıs 2014 Cumartesi

ÇEKİLİŞ SONUCU-

Yazarımız'ın hediyesini kazanan arkadaşımız ,Hatice ALBAYRAK'tır.


Oğlum'un dershanede olması sebebiyle çekim kısmını eşimden rica ettim , kırmadı sağ olsun:)
Hatice Albayrak'ı tebrik ediyorum.
Umuyorum hediyesini keyifle okusun.

*****

Arkadaşlar bundan sonra da yazarlarımızın katkılarıyla kitap çekilişlerimiz olacak , hatta 1-2 gün içinde bir yazarımızın daha kitabını hediye edeceğiz sizlere ve yine isme imzalı olacak tabi ki. .

Fakat bir dertten muzdaripim , sizlerden bana yardımcı olmanızı rica edeceğim.

Yaptığım çekilişlerde bloguma üyelik aramadığım , hiç bir şart koymadığım halde  katılım neden az oluyor?

Çekiliş yazısı oldukça fazla okuma sayısı alıyor görünüyor oysa 
sebebini bir türlü bulamıyorum 
SİZCE
 katılım neden bu kadar az?

14 yorum:

  1. Benim yeni haberim oldu çekiliş olduğundan, katılırdım yoksa. Belki daha çok duyurmak gerekiyor. :))

    YanıtlaSil
  2. tebrik ediyorum iyigünlerde okusun

    YanıtlaSil
  3. Canım, ben çekilişlere katılmıyorum. Şimdiye kadar hiç katılmadım. Acaba yanlış mı yapıyorum bilemedim? Aslında güzel bir olay.
    Kazanan arkadaşa iyi okumalar diliyorum ve tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Sitenizi devamlı okuyorum ve ilgiyle takip ediyorum. Ancak kendim uyguladığım gibi, yorum bırakmak dışında şartı olan çekilişlere katılmıyorum.
    Zira önemli olanın bloğun devamlı takipçilerinin ödüllendirilmesi gerektiğine inanıyorum. Sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok şart koymadığımı düşünüyorum Mehmet Bey, sadece daha fazla insana ulaşmak adına sosyal medyada duyurmalarını rica ediyorum .Fakat konu kitap olunca ,zannımca ,çok fazla talep olmuyor ...:(

      Sil
  5. hiç bilemedim ya. nası yani kitap cazip gelmiyo mu ki aceba. üstelik çok da pahalı bi hediye ama. duyururuz daha çok ya. tamams tamams :) bak şeyle ilgilidir bence bu. tanınmış yazarların kitabını verirsen katılırlar ya. iskender pala filan ne bileyim son kitabını filan işte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ya İskender Pala sponsor olsun , O'nu da veririm :D bu kitaplar benim değil yazarların hediyeleri ben sadece aracı , ok?

      Sil
  6. biliyorum tabii ki. bak, kendi kitaplarından da ver, çok tanınmış yazarlardan, örneğin, tess gerritsen serisini toptan ve bak. katılan çok olur ha ha haaaa :)

    du bak ne dicem, dün öğle arasında gülhane parkında ahmet hamdi tanpınar edebiyat müzesine gittim. orda iskender pala'nın "kütüphane memuru" kartı vardı, bi de gözlüğü ve kalemi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hadi ya , bu arada sen burada mıydın ki :D ben de sendeyim şu anda ,:)
      tess olayı güzel fikir , kıyılmaz ki ya :( Ben de edebiyat dünyası gülhanede toplanıyormuş diyeceksin sandımdı:) nerden bulmuşlar ki ? evet gözlük kullanıyo , iyiymiş :)ben de gitsem keşke , sen benim yerime de gez :)

      Sil