20 Mayıs 2014 Salı

43-BİR PERİŞANLIK HALİ- MEHMET ANIL

1. Basım 2013-238 Sayfa




Milletçe perişan olduğumuz zamanlarda , tam da ismine yakışan bir roman .

Bir perişanlık hali ;
 çocuk istismarı , pedofili, ülkemdeki yargılama süreçleri , bir insanın suçlu mu suçsuz mu olduğunun nasıl anlaşıldığı gibi konuları işliyor.

Açıkçası kitap bittiğinde ben de perişan oldum.
Bu kadar ciddi bir mevzuda, hangi tarafın haklı ya da haksız olduğuna karar verememek insanı perişan ediyor gerçekten.

Belki de hayat gri olduğundandır , kim bilir?

Siyah ya da beyaz diye ayıramadığımız zamanlar olur ya hani.

Açıkçası okumadan karar veremeyeceğiniz , benim de hiç bir şekilde yazıya dökemediğim enteresan bir metin. 

Farklı.

NOT:Daha önce yazarın bir başka kitabını da okumuşum .Geri Gelmemek Üzere  çok güzeldi.



6 yorum:

  1. hoşuma gitti arka kapak .toplumsal konularda barındıran romanları seviyorum

    YanıtlaSil
  2. Konu çok hassas gerçeken.Üstüne üstlük adalet sistemimiz bu kadar dağılmışken.

    YanıtlaSil
  3. okumayım ben bunu yaa :) bugün ben de perişan yazısı yazmıştım. tesadüf olmuş. ben de peri şan'dan yola çıktım amaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okudum okudum , aslında senin yazıya benziyor biraz :D

      Sil