10 Mayıs 2014 Cumartesi

41-AYRIK - AHMET KÜÇÜKKERNİÇ

2011 Basım
301 Sayfa


Yerli bir polisiye , hem doğal -ki bu benim memleketimde hep zorlama gibi geliyor bana -istisnalar kaideyi bozmaz-hem akıcı , hem de çok fena heyecan uyandırıcı bir kitap.

Gerçekten ilk satırlarından itibaren Komiser Avni'yle birlikte hissediyorsunuz kendinizi ya da ben öyle hissettim.

Çok akıcı , bazen hüzünlü , yer yer acıklı , çokça heyecanlı bir roman bu.

Yazarı not ettim , başka kitapları da var ve ben onları da okumak istiyorum .

Şimdi buraya yazmak konusunda karasız kaldığım fakat bazı kitaplarda yapıldığında aklımın sürekli takıldığı yerler oluyor.

Niye kararsızım , çünkü kitap gerçekten güzel haksızlık ta etmek istemiyorum ama .

Anlam bozuluyor ya da anlatmak isteneni anlamıyorum gibi bir durum söz konusu değil fakat benden kaynaklı bir takılma hali bu .
Daha dikkatli mi okunsa basılmadan önce kitaplar ?


*******************

"Homurdanarak odasına girdi.Telsizini şarj aletine koyup, koltuğuna oturdu.Açık olan kapıya doğru,
'Çay gönderin ' diye bağırdı.Tam koltuğuna oturacağı sırada yeni mezun bir polis kapıyı çalıp topuklarıyla selam verdi."
syf.133

Siz de bir okusanız ve benim takıldığım yeri bulsanız çok güzel olur aslında :D



6 yorum:

  1. Bunu da listeme aldım.Yerli polisiye ve yerli yazarları gördükçe çok hoşuma gidiyor.Deneyeceğim.Teşekkürler tanıtım için..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim , bence siz seversiniz bu kitabı ve hikayeyi:)

      Sil
  2. hımm. alla alla, noktalama filan değil demek ki. anlatım düşüklüğüdür. ondandır. :) dili iyi kullanmamıştır. du bakalım polisiye severim. ben de şu anda bi yerli polisiye okuyom ya.ercan körpe yazar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama geneli böyle değil sadece 1 yerde ama ben takıldım yani , bir önceki cümlede olmuş olan bir sonraki cümlede unutulmuş, yetersiz okuma bence ama çok iyi, ercan körpe hı hım duydum ama okumadım hiç bende:(

      Sil
  3. Güzel yorumunuz ve bana çok faydalı olacağını düşündüğüm eleştiriniz beni mutlu etti. Sizler gibi dikkatli ve nitelikli okurlar sayesinde Türk Polisiye Edebiyatı daha ileri seviyelere yükselir... Zaman ayırıp okuduğunuz için ve yorumladığınız için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim , zaman ayırmışsınız , emek vermişsiniz. Kutlarım kitap gerçekten çok güzel. Yazım hayatınızda başarılar..Bol okurlu daha nice kitaplarınız olsun inş.

      Sil