5 Nisan 2014 Cumartesi

33-BİR SON DUYGUSU- JULIAN BARNES


Çeviri:Serdar Rifat KIRKOĞLU
1. Basım 2013
150 Sayfa

"Yapmayı başaramadığımız şey, ileriye bakmak ve sonra da kendinizi o gelecek noktasından geriye bakarken hayal etmek."




İlk sayfada daha kendine bağlıyor kitap.

Lise yıllarında , sıradan bir ergen buluyorsunuz karşınızda.Sonra son hız yaşlanıyor sıradan kahramanımız , fakat birden ....

İşte bu birdeni öğrenmek için okumalısınız.

O adamın hissettiklerini hissetmek için.

İnsan duygularını tahlil için.

Hayatı anlamaya çalışmak için.

Fakat muhakkak okumalısınız , bu sayfası az , ödülü büyük ve kendi harika kitabı.






22 yorum:

  1. Çok merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
  2. Sen böyle deyince çok merak ettim
    Kitapçıya ilk girişimde bu kitabı alacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım en az benim kadar beğeneceksin...

      Sil
  3. Ben de merak ettim gerçekten. The Man Booker'ı kazanmışsa iyidir kesin. :)

    YanıtlaSil
  4. Evet ya, sen böyle yazınca çok merak ettim. En kısa zamanda kitap siparişime ekleyeceğim canım.

    YanıtlaSil
  5. Çok merak ettim kitabı. Tam kitap tanıtımı olmuş yazınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o zaman hemen reklam ücreti talep etmeliyim, ya da bugüne kadar yazdıklarım olmamıştı da bu cuk oturdu mu demek istemiştiniz :) şAKA bir yana okunması gereken kitplardan diyorum...

      Sil
  6. Okunacaklar listemi tamamladığımda hemen bu sayfaya koşuyorum ve listeye yeni bir kitap ekliyorum :)
    Şu anda Dünya Ağrısı'nı okuyorum sayende, bunu da listeye yazdım gitti :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum , umarım beğenilerimiz uyuşuyordur :)

      Sil
  7. Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgiler benden, teşekkür ederim ve tabi ki gelirim ...

      Sil
  8. Yazarın 'seni sevmiyorum' isimli kitabi var elimde, ama bu kitabini da ekliyorm listeme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle bütün kitaplarını okumayı düşünüyorum ben de...

      Sil
  9. sevdiğim yazar ama okumadım bakalım bunu :)

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. şimdi , evet iyiyim , teşekkürler...

      Sil
  11. Seni Sevmiyorum adlı kitabını okumuştum, şimdi bunu okuyorum. Gerçekten iyi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Erdi Karadeniz,
      gerçekten ama gerçekten iyi :D

      Sil