15 Eylül 2013 Pazar

78-KENDİMİ UNUTUP SANA AĞLADIM- AHMET GÜNBAY YILDIZ

Timaş Yayınları
1. Basım 2011-elimdeki 3. baskı
239 sayfa

Ahmet Günbay'ın neredeyse bütün kitaplarını okudum, şiirler dahil.

Metinleri edebi midir, değil midir diye düşünmem.

Genellikle muhafazakar kesimin tercih ettiği düşünülür.

Normal hayatta karşılaşabileceğimiz karakterler kullanarak;

 iyilik ve doğruluk üzerine , ahlak üzerine, maneviyat üzerine hikayeler yazar.

Ben de soluksuz okurum.

Dizi izler gibi okurum.

Bu kitap ise fazla Türk dizisi kıvamına gelmiş, entrika içinde entrika , yalan içinde yalan olmuş.

Yeni kitaplarından biri , oysa ben eski tarzını daha çok severdim.


7 yorum:

  1. böylede olunca insan yazardan soğuyabiliyor:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok yok , soğunacak kadar değil , güzeldi ama eski kitapları daha güzeldi...

      Sil
  2. aaaa okuyim temam.
    ya babam çok seviyor.
    bissürü kitabı var babamda.
    bi bakıyim.
    :)

    YanıtlaSil
  3. aaaa okuyim temam.
    ya babam çok seviyor.
    bissürü kitabı var babamda.
    bi bakıyim.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Ahmet Günbay Yıldız'ın Dallar Meyveye Durdu diye bi kitabı vardı ilk okuduğum roman hiç unutmam

    YanıtlaSil