7 Temmuz 2013 Pazar

60-GELİN KOLEKSİYONCUSU-TED DEKKER

Çeviri:Özlem GÜLTEKİN
Martı Yayınları
1. basım 2012-567 Sayfa


"Ayağa kalkan adam bir metre seksen santimden belki sekiz ya da on santim daha kısaydı ve bir boğa yılanı kadar dayanıklıydı."

İşte kitabı yavaş okumama sebep olan cümle.

Oysa kitap; hikaye, kurgu ve sonuç harikaydı.

Ancak
ilk sayfalarda geçen bu cümlenin etkisinden kurtulmam bir türlü mümkün olamadı.

Hayır neden 1.70 yazmak yerine , 1.80'den 10 santim kısaydı diye yazılır ki?

Sayfa sayısı az olsa , sayfa doldurmak için diyeceğim ama öyle bir sorun da yok.





<a href="http://www.bloglovin.com/blog/3717052/?claim=6y8qt3edhh3">Follow my blog with Bloglovin</a>

18 yorum:

  1. ted dekker' öyyyylesine aşığım ki kutsal meclis'ini okuduğum günden beri; sayfalarca aynı şeyi yazsa okurum; kızım olsa adını havva koyarım. ama bloglovin'de postun üst kısmını gördüm, du girip sorayım neden bir yetmiş değil de seksenden on santim kısa demiş acaba, değişiklik yapmış da adeta bir elif şafak havasıyla uzatmıııış da uzatmış mı cümleleri diyeyim dedim. geldim, cevabımı aldım, gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)yine gelmeni diliyorum :)Kutsal meclis harikaydı gerçekten , bu da çok güzel , sadece ben takıldım:)

      Sil
  2. BU YAZARIN KİTABINI HİÇ OKUMADIM
    DENEMEKDE FAYDA VAR
    TANITIM İÇİN TEŞEKKÜRLER
    HAYIRLI AKŞAMLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim , Kutsal Meclis'ini tavsiye ederim , yani bu da güzel ama :)

      Sil
  3. :)

    okumadım bu deker amcayı.
    bi okuyim garik.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Ted Dekker için tam anlamıyla 'harika' diyemiyorum. Çember Serisi ve Oyun'un kurgusunu çok sevmiştim, Kutsal Meclis'te bir ara sıkılmıştım...
    Ayağa kalkan, bir metre seksen santimden sekiz/on santim kısa olan adamı merak ettim şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çemberin sadece Siyahın okudum , Kutsal meclis iyiydi ya , değil miydi ki?
      İlginç adam gerçekten:))

      Sil
  5. cidden çok enteresanmış yahu ben de şöyle bir kaldım okuyunca :)
    alıp edinebilirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. edin , kitap güzel , takıldığım bir-iki cümle daha var ama en ilginci buydu sanki:)

      Sil
  6. ya ben de okumuştum ted dekker ı. kutsal meclis ve oyun. pek sevmedim diye hatırlıyorum ama bu kitabını da pek merak ettim adı ve kapağından dolayı. kararsız kaldım şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuyun derim ben kitap güzel çünkü , sadece biraz fazla detay :)

      Sil
  7. Ben henüz hiç TED Dekker okumadım :(

    YanıtlaSil
  8. yazar kitaba damgasını vuran bir cümle sarfetmiş sanırım canım :))ama kitaba genel olarak iyi yorumda bulunduğun için alacaklarıma not ediyorum kitabı..sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Bu adamın kitaplarını çok seviyorum.Bunu da kesinlikle okuyacağım.Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. reca ne demek efenim , ben de seviyorum kendilerini:)

      Sil