26 Ocak 2013 Cumartesi

10-AŞKI ARAYAN YÜREK- RACHEL KADISH

Çeviri:Deniz GÜLEŞEN
Sonsuz Kitap
2010 Basım-366 Sayfa

33 yaşında bir kadın , hem çok iyi kariyer yapıp hem de aşık olabilir mi.?

Bir Profesör;

düşünmeden, duygularını yaşayabilir mi?

Kendini aşka bırakabilir mi?

Bu arada işinde yaşadığı sıkıntılardan nasıl etkilenir?

Amerikan edebiyatından alıntılarla , bir edebiyat profesörünün hayat ve aşka bakışını görmek , yaşadıklarını tahlil etmesine tanık olmak isterseniz ve  siz de kitaplara düşkünseniz, entelektüel bakış açısında birinin yaşamını okumak isterseniz, BUYRUN ...

Resmen yapıştım sayfalara , hiç bitmesin istediğim kitaplardan oldu.Çeviri için de teşekkür etmek istiyorum, bu tip kitaplarda belirsiz ifadelerden ziyade, alıntıların ayrıntılarını öğrenmek istiyorum çünkü.

Çeviri oldukça güzeldi.



12 yorum:

  1. Yine Kipa'nın 4 TL'lik indiriminden aldığım bir kitap :) Yorumunuz bana çok iyi geldi.Zira internette bu kitapla ilgili çok iyi yorumlar okumadım sanıyorum.
    Keyifli okumalar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok beğendim , Gerçek arzuların Peşinde ismiyle başka yayınevinden çıkmış ama bu daha iyi sanki:)Çeviri olarak:)

      Sil
    2. Güzel bir seçim yapmışım.Şimdi daha da sevindim :) Teşekkürler :))

      Sil
    3. ben teşekkür ederim canım:)

      Sil
  2. Şuan kitaplığımda okunmayı bekliyor kendisi,internette nedense pek beğenilmediğine dair yorumlar fazlalıkta,siz beğenen kesimdensiniz :) buda bana okuma şevki verdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok beğendim , nette araştırma yapmada okuyorum kitapları , okuduktan sonra yapıyorum araştırmamı genelde , ve daha az yargım oluyor kitap için:)Umarım beğenirsiniz:)

      Sil
  3. Uzun zamandır Aşk kitabı okumuyorum Eylemim :) sen beğenmişsin bir bakayım bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu çok entelektüel bir aşk ama aslıcığım hatta benim okuduğum en entelektüellernden biri , :))

      Sil
  4. Ben ilk başta beğenmemiştim, sonra sonra hoşuma gitti ama :)

    YanıtlaSil