3 Ocak 2013 Perşembe

1-YAZGI-JULIE GARWOOD

Çeviri:Duygu UĞUR
Epsilon Yayıncılık
2012 Basım-424 Sayfa


2013'ün ilk kitabı; HÜSRAN...

Garwood'u Gelin kitabıyla tanımıştım, ardından Düğün geldi.

Bana göre, ikisi de harika iskoç hikayeleri anlatıyordu.

Aptallık ile zekayı öyle bir harmanlamıştı ki sesli güldüğüm satırları olmuştu.

Sonrasında çıkardığı ya da ülkemizde çevrilen bütün kitaplarını edinmeye çalıştım.Ama her kitabı sanki ilk kitabını aratıyordu.

Hiç biri Gelin gibi değildi.

Bu ise hepsinden kötü.

Maalesef 2013 ilk kitabı tam bir hayal kırıklığı oldu , normalde 1 günde okuyacağım kitap 3 gündür sürünüyor elimde.

ÜZGÜNÜM...




8 yorum:

  1. Benim ilk kitabım da ağır gidenlerden; Ahmet Ümit-Kukla. Kahramanım buhranlarından bir kurtulursa, muhtemelen koşarak ilerleyecek ama. Olaylar hız kazanmayınca ben de örgü örüyorum iki gündür ;)

    YanıtlaSil
  2. Şu an okuduğum bir kitap yok, 2013'ün ilk kitabı ne olucak merak ediyorum bende.
    Bilirsin bazı kitaplar içine almaz ya? buda senin için öyle olmuş.

    YanıtlaSil
  3. okumamıştım hiç.
    öbür kitaplarına bakayım.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Valla cidden mi! Şaşırdım şimdi hüsran olduğuna. Hani yazarın sadece Düğün kitabını okudum ama senden takip ettiğime göre arada böyle bir kitabın çıkacağı aklıma gelmezdi. Not alayım kendime de kitapçıda elime geçerse burun kıvırayım bari ^.^

    YanıtlaSil