15 Kasım 2012 Perşembe

96-UNUTMAK-İNCİ ARAL

Merkez Kitaplar
2008 Basım-349 Sayfa


İnci Aral, sadece 1-2 kitabını okuyabildiğim fakat kalemine hayran kaldığım yazar.

Anı-anlatı şeklinde bir otobiyografi hazırlamış Tolga Meriç ile birlikte.

Beğendiğim satırların altını çizebiliyor olsaydım, bütün kitabı çizmek zorunda kalabilirdim.

Her sözü düşündürücü , her cümlesi anlamlı.


Dikkat buyurun;

bu kitap hatta bu yazar

 OKUNMALI.

"Herkes hayatını inanılır bir yalan haline getirecek kendi cennetini arıyor, Cehennemin hep baskın çıkacağını bile bile..."İnci ARAL

8 yorum:

  1. Merhaba.
    İnci Aral'ı bu kitapla tanıdım ve biraz sıkıldım. Sanırım önce başka kitaplarını okuduktan sonra bu söyleşi kitabını okusaymışım iyi olacakmış...
    İyi akşamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. belki de , bilmiyorum neden ama benim çok beğendiğim bir kitap oldu...

      Sil
  2. İnci Aral'ı severek okurum, benim elimde de Sadakat var, sırasını bekliyor;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)Keyifle okuyun inş, ben de bütün diğer kitaplarını edinme isteği uyandırdı:))

      Sil
  3. Bu kitabı bende yok.
    Hem de anı.
    Paylaşım için teşekkür ederim.

    Kitapkurdu anne Çiğdem

    YanıtlaSil
  4. Bu yazarı okumayı istiyorum bende.Tanıtım için teşekkürler.

    YanıtlaSil