8 Ekim 2012 Pazartesi

85-KEMİK ADAMIN KIZLARI- TED DEKKER

Martı Yayınları
Çeviri:Özlem GÜLTEKİN
2011 Basım-511 Sayfa


*Bu kitapta sevdiğim iki şey vardı, uğruna cinayet işleyebileceğim üç şey.


Açık söylemek gerekirse, kitaba bir türlü kendimi veremedim.Benimle mi, anlatımla mı alakalı olduğunu da çok söyleyemeyeceğim, aslında konu da güzel ama neden kesişemedik bir türlü bilmiyorum.

Bir de zaman sorunu vardı sanki, ya anlatımdan ya da benim anlayamama durumu oluştu.

Şimdi bunu söylemek hiç yerinde bir davranış olmayacak ama yazmadan edemiyorum, aynı konuyu Gerritsen 'in anlatımıyla okumak isterdim.

*Kitabı okuyanlar ilk satırdaki göndermeyi anlayacaklardır:)


20 yorum:

  1. Uzun zamandır merak ettiğim bir kitaptı, ama sanırım alıp okumayacağım :) Zaten Tess'ten başka bir şey okuyamaz oldum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tess'ten sonraçıta oldukça yükseliyor gerçekten ...

      Sil
    2. Böyle bi yorum yapmışım ama dayanamayıp kitabı aldım :))

      Sil
  2. Bende bu kitabı okumak istiyorum ne zamandır. Kitaplıkta da bekliyor ama hiç elim okumaya gitmedi. Bakalım okuyunca ben nasıl bulucam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. okuduktan sonraki yorumunu ben de bekliyorum, aklında olursa msj atmanı rica edebilir miyim , bazen kaçırabiliyorum...

      Sil
  3. Bu yazarın Kutsal Meclis adlı romnını beğenmiştim.Bunu da bir ara okumalı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de yeşil serisinin Yeşil'i var ama biraz bekleteceğim , Kutsal meclis'i not aldım, bakalım beğenecek miyim...

      Sil
  4. Ted Dekker seviyorum ben yahu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de seveceğim, vallaha bak, istiyorum yani,:))

      Sil
  5. bu yazarı duymadım daha önce ama madem sen pek kendini veremedin o bakımdan biraz düşüneyim bu kitap üzerinde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dekker'ın seveni çok ama, ben söyleyeyim de:))

      Sil
  6. hızına yetişmek imkansız her şey bir yana.)

    YanıtlaSil
  7. iki şey üç şey.

    göndermeyi anlamadım tebisi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep:)))
      kitapta pek çok paragrafın başlangıç cümlesi , kahramanımızın takıntılı halleri , nasıl anlatayım daha :D

      Sil
  8. Sevgili Ephesus Yayınları'nin katkılarıyla bloğumda nacizane bir çekiliş düzenledik. Herkesi bekleriz :)

    http://www.kontesce.blogspot.com/2012/10/bir-cekilis-de-benden-olsun.html

    YanıtlaSil
  9. Keyifli okumalar , cevaplamak istersen mimledim seni:)

    http://asabibakire.blogspot.com/2012/10/masamda-ne-var.html

    YanıtlaSil