24 Eylül 2012 Pazartesi

YENİ KİTAPLAR,YİNE KİTAPLAR


Cumartesi günü alışveriş yapmak için İstanbul' gittik.

NEDEN?

Çünkü Çorlu'daki tek AVM ve D&R yanmıştı , biz buralarda yokken.

E okullar açılmıştı ve bizim yavrunun kitapları azalmıştı , tabi netten sipariş verip ucuza getirsek daha iyi olurdu ya , başka bir şeyler de almamız gerekiyordu , hem de uzun yaz dönemi boyunca uzak kaldığımız büyük şehirlere azcık dönüş yapalım istedik.

Neyse büyük Forumlardan birine kapağı atar atmaz kitapçıya adeta koşar adım girdik,kendime kitap almayacağım sözlerim , a ama Tüyap Fuarına saklıyorum ben  listelerimi , telkinlerim sonucunda sadece TESS GERRITSEN ile çıktım.Ayşe KULİN'in son kitabı için hala içim yanıyor ama fuarda kaçırmamayı umuyorum ,galiba bu yıl fuarda yatıp kalkacağım ben.:)


Malumunuz Oğluşum 6. sınıfa gidiyor , bu doğrultuda artık 10+ standlarına ve takip ettiği bazı seriler için 6+ standına uğradık, elimizdeki çanta dolmadan da almayı durduramadık:)

Daha önce kendime bir kule yapmıştım ya işte bu da oğluşun kulesi:)

Ben umuyorum ki, kendi kulemi fuara kadar bitirebilir ve fuardan doyasıya kitap alabilirim:)

Not:Sizlerin de bu yaşlarda çocuklarınız varsa ve kitap arıyorsanız belki bakmak istersiniz diye çektim fotoları:)Umarım faydalı olur:)



28 yorum:

  1. Süpersiniz hele küçüğünde okumaya bayılması beni mest ediyor resmen, benim de en çok istediğim şey eğer çoçuğum olursa onunda eşimle benim gibi okumayı çok sevmesi... Bende kendimi Tüyap' a saklıyorum :) İyi okumlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım sizin de çocuğunuz olduğunda küçük bir kitap kurdu olur ama çocukların örnek aldıkları genelde ev içindeki kişilerin yaptıkları oluyor , o sebepten kesin olur:)Fuarda görüşebilsek keşke:)

      Sil
  2. Oğlunuzun da okuyor olması çok güzel :D

    YanıtlaSil
  3. ne kadar güzel oğlunuzun kitapları sevmesi.ömür boyu sürsün inşallah..

    YanıtlaSil
  4. bu zamanda kitap okuyan çocuk bir hazine gibi...Kutlarım onu ben...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de öyle düşünüyorum , teşekkür ederim:)

      Sil
  5. ohohoh gözüm gönlüm açıldı ya,bende kitapçıdan tek kitapla çıkınca rahat edemiyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canımsın , fuardan nasıl çıkacağımı düşündükçe ifadem değişiyor inan ki :))Ahh tek kitap fuarı düşünmek tek tesellim:)

      Sil
  6. ben de fuarı iple çekiyorum canım ya gelse de gitsek zamanı di mi...

    YanıtlaSil
  7. kitaplar harika Eylemcim ya :)
    çocuklar hep okusun her zaman okusun :)
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. çocuklar ana babada ne görürse onu yapıyor.. ;)
    benim kız da bir kitap kurdu..

    benim de eritmem gereken bir kulem var
    ama bu ara iyi gidiyorum
    güzel okumalaaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle öyle :)size de keyifle :))

      Sil
  9. Bende tebrik ederim gerçekten.Umarım benim oğlumda kitap okumayı seven biri olur.Şu anda okumayı bilmesede meraklı gibi algılıyorum ama zaman gösterecek

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım, o da küçük bir kitap kurdu olur:)

      Sil
  10. aaa yangını okumuştum.

    iyi kitaplar.

    gerritseni alacaktım ben de.
    masumiyetin içini.
    bir de ted dekker var aklımda.
    gelin koleksiyoncusu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hımm Dekker'in iki kitabı var elimde , dur bakalım deneyelim bir kere:)Yangın hangisi bilmiyorum ki , bunlar oğlumun kitapları , Gerritsen benim sadece, onun da yeni kitabı çıkıyormuş artık fuara kalır o da , gerçi fuardan beni almaya kamyon getirtmeyi düşünüyorum çünkü çooook uzun zamandır bekliyorum:))

      Sil
  11. Keyifli okumalar ikinize de:) Ben bir süre bloga giremeyince,sık kullanılanlara eklediğim blogları izlemeye almayı unutmuşum:) Ben de neden bazı sevdiğim blogların güncel yazılarını göremiyorum diyordum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar mutlu ettin beni anlatamam, ben de nerelerdesin diye merak ediyordum:)

      Sil
  12. Ne güzel bir histir bu:)Ya tatilde kitap almayacağım dedim kendi kendime ama tam 24 tane kitap almışım.Nora Roberts de var aralarında 7 tane kitabını almışım onunda.Resimlerini çekip atarım bir ara:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben sadece Gerritsen'i alabildim ya, Tüyap'ı komple almayı planlıyorum ama eve nasıl gelirim derdim olmasa:))beklerim fotoları , umarım Roberts'ı beğenirsin, beğenmezsen çok kötü hissedeceğim kendimi, uyarayım yani:))

      Sil