16 Mart 2012 Cuma

MİM

PSİKOLOJİK MİM
Yine ve yeniden sevgili Deeptone mimlemiş,kendisine teşekkür ediyorum ve mim olayına bayıldığımı tekrardan söylüyorum ki kafası şişsin ve bir daha da hep mimlesin beni:)

1. Kendini seviyor musun? 

Severim tabi neden sevmeyeyim, neticede henüz kendilerinin bana bir kötülükleri olmadı:)


2. Yapmaktan hoşlandığın şeyler? 


Hımm, işte size bir  sır ;yapmaktan en çok hoşlandığım şey; kitap okumak:)))
Bunun dışında film seyretmeyi de (özellikle)sinemada severim..Yemek yapmayı da yemeği de severim:)Konuşmayı severim, Kışı severim, özellikle karı severim ki şu anda camdan acayip güzel şekilde yağıyor.Bir şeyler içmeyi (alkolsüz) çok severim, pek çok arkadaşım şikayet ettiği halde bu huyumdan:)Tuzlu tatları, tatlıların arkasından yemeği severim , çünkü tatlı yemeği çok sevmem ve muhakkak arkasından tuzlu bir şeyler atarım ağzıma.Oğlumun kokusuna bayılırım, kokladığım hiç bir parfüm yakınına bile gelemez (bu arada koku konusunda azcık hassasım:)


3. Hedeflerin nelerdir? 

Bu soruya, zannederim İbrani'lerindi, bir sözüyle cevap vermek istiyorum;
Tanrı'yı güldürmek istiyorsan O'na planlarından bahset. 
O sebepten hedef yok, hayat ne getirirse onu yaşıyorum.

4. Nefret ettiğin şeyler?

Aslında çok kolay nefret eden bir değilim ama ettim mi tam ederim, genelde kişilerin yapmacık tavırlarına acayip sinir oluyorum , öyle böyle değil, konuşma şekillerinden , hareketlerine kadar ...

5. İlham aldığın kişiler? 

Bu soru çok muallak , ne için ilham aldığım diye sorardım, yani öyle resim , müzik falan yapamıyorum ki ilham alabileyim, ama kendini yetiştirmiş, algıları açık, fikirleri lojik kişilere hayran olmadan edemiyorum:)

6. Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir? 

Şarkı  ; kulağıma o an ne güzel geliyorsa dinleye bilirm, hard rock arkasına halk müziği dinleyebilirim mesela ruh halimle alakalı olabilir ama müzik dinlemek için çaba sarf etmem ,arabada ve sürücü koltuğundaysam yapacak fazla bir şey olmayınca elim istem dışı müziğe gider sadece:)
Filmlerim en önemlisi, Al yazmalım Selvi Boylum, kitabı da harikadır, Ölü ozanlar derneği hem kitabı ile hem filmi ile sevdiklerimden, film sinemada ise genelde severim ama patlamış mısır da varsa daha çok severim:)

7. Birisinin yazdığı ölüm notunu bulmuş olsaydın ne yapardın? Ölmeden önce yazdığı. Bir deftere de yazmış olabilir kendi adını ve notunu. 

Polis imdat aradım herhalde ne yapılır ki ???

8. Kendini tek bir cümleyle anlatabilir misin? 

Mümkün değil:))

Ben de ;
mimliyorum , istemeyen yapmaya da bilir ya da isteyen herkes yapa da bilir:))

4 yorum:

  1. Cok guzel ayrintili cevaplar vermissin keyifle okudum eline saglik:)

    YanıtlaSil
  2. ha ha ha güldürdün valla.
    :)
    daa çook mim yaparız ki.
    :)

    YanıtlaSil