29 Şubat 2012 Çarşamba

YENİ CİCİLERİM:)

Yeni cicilerim, herhalde aldığım hiç bir şeyden bu kadar mutlu olmuyorum...
Oğlumun azalan kitapları sebebiyle verdiğimiz, çünkü benim elimde okunacak kitaplarım var ama bu yeni kitap istememe asla engel değil:), siparişimiz geldi.O kadar mutlu oluyorum ki, kokuları , dokuları, yaşanmışlıkları, hayalleri her şeyleri ile başlı başına mutluluk kaynaklarım benim.


Önce benimkiler:)

Beni kendimin okumasından daha  mutlu eden diğer şey , oğlumun da okuyor olmasıdır. 
Bunlar da onun cicikleri:)

26 yorum:

  1. süpermen gördüm galiba :D
    bu arada üye sayın beni geçmiş hadi gene iyisin hehehe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. süpermen senin tavsiyen canım , sana ithaf ederek okuyacağım:)çok iyiyim çoook....

      Sil
  2. ne güzel :)
    benim de kitaplara kavuştuğum an en sevdiğim andır :)
    iyi okumalar her ikinize de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ediyorum , aynı keyifleri paylaşmak, paylaştığım insanlar olduğunu bilmek çok güzel:)

      Sil
  3. Ne güzel:)
    Anne-oğul bool kitaplı günler..

    YanıtlaSil
  4. Birlikte keyifli okumalar dilerim :))

    YanıtlaSil
  5. Çok hoş, oğlunuz ve size keyifli okumalar:)

    YanıtlaSil
  6. hehe, süper süper :) darısı benim başıma, kitapları görünce deli oluyorum ya :) güle güle oku :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen , kitap manyaklığı gibi bir şey yaşıyorum ve hemen el atmak için sabırsızlanıyorum:)

      Sil
  7. saydım bu yıl tam 70 kitap almışım... okunmamışlar da vardı az da olsa kütüphanede... o sebepten almamaya çalışıyorum... artık almamak için direniyorum:))) benim de oğlum olsun ve kitap okusunn:)) gıpta ettim... maşallah....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inş, canım her şey gönlüne göre olsun, sen okursan yüksek ihtimal o da okuyacaktır zaten.ben bugün yine aldım , sonra onları da paylaşacağım:)

      Sil
  8. Oo bütün best-seller'lar var! Ben Araf'ı merak ediyorum. Kimileri beğeniyor kimileri sonunu yetersiz buluyor; ben de kararsız kalıyorum. Sizin de yorumlarınızı bekliyorum, belki böylece bir karar verebilirim :)

    Bir de oğlunuzun kitapları daha çekici görünüyor bence ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de Araf'ı merak ediyorum:)Paylaşacağım inş,:)
      Kesinlikle haklısın, onunkiler benimkilerden hem kalabalık hem görüntü sağlam:)

      Sil
  9. Dedikodun var sayfama gel:)

    YanıtlaSil
  10. Kitap görünce çıldırıyorum ya hepsi benim olun istiyorum şu an çok imrendim sana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ediyorum canım istediğin kitap olsun:)

      Sil
  11. bol okumalı günler süpersiniz en sevdiğim şey kitap okuyan çocuklar o yüzden oğlunuza daha bir bol okumalı günler :))

    YanıtlaSil
  12. oohhh güle güle okuyun:)) Zaman Çarkı neymişacep, çok merak ettim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de inş en yakın zaman da okuyup paylaşırım:)

      Sil
  13. mis mis de kokuyordur şimdi onlar mmmmm canım çekti vallahi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten kokuyorlar , ben de bayılıyorum:)

      Sil
  14. oğlunuzun kitapları sevmesi ne güzel toplu alıyorsunuz sanırım iyi okulamalar 2nizede :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet genelde toplu almaya çalışıyoruz, teşekkür ediyorum:)

      Sil